خانهاخبار
عکس‌های درزکرده نشان می‌دهد موتورولا ساعت هوشمندش را با ابعاد جدید عرضه می‌کند

عکس‌های درزکرده نشان می‌دهد موتورولا ساعت هوشمندش را با ابعاد جدید عرضه می‌کند

سال گذشته موتورولا نیز مانند دیگر برندها ساعت هوشمندی به بازار عرضه کرد که در نوع خود جالب بود و ظاهر بسیار متفاوتی با دیگر محصولات داشت. اما ببینید موتورولا این بار با چه ابعادی می‌خواهد محصولی جدید به دنیای ساعت‌های هوشمند عرضه کند.
۱۳۹۴/۶/۱

همین چند وقت پیش خبری از موتورولا منتشر شد مبنی بر این که ساعت هوشمند جدید این کمپانی با طراحی تخت و دایره‌ای‌شکل، مانند برادر قبلی‌اش، ارائه خواهد شد. اما عکس‌های جدید چیز دیگری نشان می‌دهند. دکمه این ساعت در کنار عدد 3 قرار داشت، ولی در عکس‌های جدید این دکمه در موقعیت ساعت 2 قرار دارد که از طراحی نسبتا متفاوتی خبر می‌دهد. همان‌طور که در عکس‌ها می‌بینید، قسمتی از ساعت نیز با یک برش از قسمت‌های دیگر جدا شده است.

اما به کسانی که خیلی طرفدار این نوع طراحی صفحه تخت و گرد نیستند باید بگوییم خیلی هم خودتان را ناراحت نکنید! زیرا به نظر می‌رسد موتورولا قصد عوض کردن سبک طراحی ساعت هوشمندش را ندارد و می‌خواهد این دیوایس را در دو نسخه متفاوت ارائه کند. موتورولا می‌گوید این سبک طراحی محیطی را در قسمت جلویی ساعت باز می‌کند که محل قرارگیری سنسورهایی مثل سنسور نور محیط است.

 

image

 

طبق شایعات، موتورولا می‌خواهد این ساعت را در دو نسخه با ابعاد مختلف به بازار عرضه کند. یکی از این ساعت‌ها با قطر 38 میلی‌متر و باتری 270 میلی‌آمپری و دیگری با 42 میلی‌متر قطر و 375 میلی‌آمپر باتری خواهد بود. یکی دیگر از این شایعات به رزولوشن صفحه این محصول مربوط است که در یک مدل برابر 360×360 پیکسل و در مدل دیگر با رزولوشن 290×390 پیکسل عرضه می‌شود.
از آنجا که Moto 360 در ماه سپتامبر به بازار عرضه شد، احتمالا تا ماه آینده نسل جدید این محصول را با ابعاد جدید خواهیم دید.


image

image
image
image
image

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)