خانهاخبار
موتورولا به‌اشتباه نسل دوم ساعت هوشمند خود را لو داد

موتورولا به‌اشتباه نسل دوم ساعت هوشمند خود را لو داد

بدون شک موتو ۳۶۰ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمندی دانست که تاکنون عرضه شده‌اند. روز گذشته حساب کاربری موتورولا در توییتر به‌اشتباه عکسی از نسل جدید این ساعت هوشمند منتشر کرد و البته پس از مدتی هم این عکس حذف شد. اما در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به نسل جدید موتو ۳۶۰.
۱۳۹۴/۵/۲۴
image

 

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید احتمالا مربوط می‌شود به نسل جدید موتو ۳۶۰ که موتورولا به‌اشتباه آن را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد. البته پس از مدتی این توییت موتورولا حذف شد، اما این دلیل نمی‌شود که کاربران توییتر این عکس را ذخیره و بازنشر نکنند!

این ساعت، که هنوز معرفی نشده، بدنه‌ای دایره‌ای‌شکل دارد و دکمه خاموش و روشن آن نیز نسبت به نسل اول موتو ۳۶۰ تغییر مکان داده است. بخش مشکی‌رنگ پایین نمایشگر نیز همچنان در موتو ۳۶۰ وجود دارد که این موضوع ممکن است عده‌ای را ناامید کند.

علاوه بر اینها، بخش اتصال بند ساعت نیز تغییر ظاهری یافته و اکنون بیشتر شبیه ساعت‌های کلاسیک شده است. درنهایت شاید در این تصویر بتوان تنها ضعف موتو ۳۶۰ نسل جدید را بخش مشکی‌رنگ پایین صفحه نمایش دانست، چراکه رقبای موتو ۳۶۰ در شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ اکنون ساعت‌هایی با نمایشگر تمام‌دایره‌ای هستند.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟ آیا موتو۳۶۰ بار دیگر می‌تواند علاقه‌مندان بسیاری را جذب خود کند؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)