خانهاخبار
نسل جدید Moto 360 برای پیش‌خرید در یک سایت سوئدی قرار گرفت

نسل جدید Moto 360 برای پیش‌خرید در یک سایت سوئدی قرار گرفت

چندی است که شایعات پیرامون نسل جدید موتو ۳۶۰ زیاد شده که نوید عرضه هرچه زودتر این محصول را می‌دهد. اما این بار کار از شایعات گذشته و این ساعت، که انتظار می‌رود در دو اندازه عرضه شود، برای فروش در یک سایت سوئدی قرار گرفته است.
۱۳۹۴/۶/۳

تقریبا می‌توانیم بگوییم به معرفی نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا یعنی نسخه دوم Moto 360 نزدیک شده‌ایم. انتظار می‌رود نسل دوم موتو ۳۶۰ در دو اندازه معرفی شود که یکی از آنها برابر با نسل اول موتو ۳۶۰ خواهد بود و دیگری کمی کوچک‌تر است. البته هنوز نمی‌دانیم نسخه کوچک‌تر موتو ۳۶۰ چه اندازه‌ای خواهد داشت.

حال این ساعت‌ها برای خرید روی یک سایت سوئدی قرار گرفته‌اند، اما عکسی با جزئیات بالا یا اطلاعات سخت‌افزاری آنها در دست نیست. نسخه بزرگ‌تر موتو ۳۶۰، که اندازه‌ای ۴۶.۵ میلی‌متری دارد، همراه با بند چرمی مشکی با قیمت ۴۶۰ دلار در فروشگاه اینترنتی سوئدی به فروش می‌رسد. نسخه کوچک‌تر موتو ۳۶۰ جدید با همین مشخصات اما ۳۵۰ دلار قیمت دارد. تاریخ تحویل نسخه کوچک این ساعت مشخص نیست، اما این سایت اعلام کرده که نسخه بزرگ‌تر نسل جدید موتو ۳۶۰ را در تاریخ هشتم سپتامبر به خریداران تحویل می‌دهد.

از این تاریخ می‌توان دریافت که نسل جدید موتو ۳۶۰ در نمایشگاه IFA امسال در شهر برلین معرفی و پس از مدتی کوتاه عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها اگرچه زیاد به نظر می‌رسند، این نکته را نباید فراموش کنیم که در سوئد محصولات الکترونیکی قیمت بالایی دارند.

image

اگر تاکنون از شایعات این ساعت چیزی نخوانده‌اید، باید بگوییم که طراحی این ساعت بسیار شبیه نسل اول خود خواهد بود، با این تفاوت که دو زبانه برای بندهای ساعت در بالا و پایین موتو ۳۶۰ جدید اضافه شده است. همچنین تنها دکمه موجود در کنار ساعت نیز کمی بالاتر می‌رود و شبیه ساعت هوشمند هوآوی می‌شود. سایزهای متفاوت نسل دوم موتو ۳۶۰ باعث شده حجم باتری این دو مدل نیز تفاوت داشته باشد. موتو ۳۶۰ بزرگ‌تر باتری ۳۷۵ میلی‌آمپری دارد، در صورتی که نسخه کوچک‌تر با باتری ۲۷۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد. بد نیست اشاره کنیم که نسل اول موتو ۳۶۰ باتری‌ای با حجم ۳۲۰ میلی‌آمپر داشت.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟ آیا موتو ۳۶۰ جدید می‌تواند آمار فروش بسیار خوبی برای خود ثبت کند یا خیر؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۴/۶/۳
من بی صبرانه منتظر نسل دوم موتو 360 هستم