خانهاخبار
MWC 2015: هوآوی اولین ساعت اندرویدی خود را معرفی کرد

MWC 2015: هوآوی اولین ساعت اندرویدی خود را معرفی کرد

جی اس ام: در چند ساعت اخیر خبر های زیادی درباره ساعت هوشمند Huawei شنیده شده است. سرانجام این شرکت چینی اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد و اگر منصف باشیم لقب زیباترین ساعت اندرویدی، برازنده این ساعت هوشمند است.
۱۳۹۳/۱۲/۱۰

جی اس ام: در چند ساعت اخیر خبر های زیادی درباره ساعت هوشمند Huawei شنیده شده است. سرانجام این شرکت چینی اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد و اگر منصف باشیم لقب زیباترین ساعت اندرویدی، برازنده این ساعت هوشمند است. ساعت هوآوی که دقایقی پیش در کنفرانس MWC معرفی شد، از یک صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED بهره می برد که 286 پیکسل در هر اینچ آن جای گرفته است. ساعت هوآوی همچنین در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی عرضه می شود.

 

image

 

درون این ساعت یک سنسور اندازه گیری ضربان قلب، چهار گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت حافظه رم، سنسور تشخیص شش جهت و پردانزده کوالکام با کلاک پردازشی 1.2 گیگاهرتز، یافت می شود. این ساعت که با بلوتوث تنها به گوشی های اندرویدی متصل می شود، در 20 کشور جهان که بیشتر شامل کشور های آمریکای شمالی و اروپا می شود، به فروش خواهد رسید. هنوز خبری از قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن به بازار در دسترس نیست ولی هوآوی این اطلاعات را به زودی منتشر خواهد کرد. در ادامه می توانید عکس هایی از این ساعت هوشمند را مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: TheVerge

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۵
ساعت های سنتی بهتر هستند. ساعتی که هر روز باید شارژ بشه به عنوان ساعت از اطمینان کافی برخوردار نیست. سنسور ضربان قلب هم بهتره روی گوشی موبایل یا ساعت های سنتی قرار بگیره

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هواوی با این چند تا محصوله اخیرش ترکونده ساعتش که دیگه واقعا معرکه س از لحاظ قیمتم که محصولاتش واقعا رقیب نداره35

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
با سلام اول اینکه من هرچی نظر می دم نمایش داده نمیشه دومم نظرم راجع به این اثر هنری بنده به شخصه انقد خوره ی گوشی دارم هر چند ماه یه بار از گوشیم خسته میشم میفروشم و عوض میکنم و به جرات میتونم بگم پرچم دارای همه ی مارکا رو از اپل و سامسونگ تا آلکاتل حتی و ... تجربه کردم هواوی اوایل کارش درست نبود و کیفیت محصولاتش پایین بود اما الان واقعا میشه گفت به بلوغ خودش رسیده و شاهکاری هنری رو خلق کرده که مطمنم قیمت اون بسیار مناسب تر از سایر رقبا خواهد بود و اینکه هواوی واقعا همیشه تناسب بین امکانات و قیمت رو به خوبی حفظ کرده در کل ساعتای سامسونگ سبکش فرق داره و نمیشه مقایسش کرد با این چرا که اونا مستطیلی پهن و بزرگ هستن و مناسب هر سلیقه ای نیست و نمیشه اونو به تنهایی به عنوان یه ساعت دست کرد راجع به اپل هم طراحیش از نظر بنده واقعا مایوس کننده بود و تو ذوق میزنه بیشتر شبیه اسباب بازیه تا ساعتای موجود و متداول شاید نرم افزارای زیادی رو ارایه بده اما فراموش نکنیم این اقدام جهت پوشاندن اصل ماجراست... اما این ساعت علاوه بر اینکه میتونه جایگزینی برای ساعت های رایج باشه بلکه میتونه خدماتی فراتر از اونا رو ارایه بده راجع به سایر مارکها هم واقعا ساعتاشون زیبا نبودن تا این حد و با این امکانات و موتو 360 هم کیفیت مناسبی نداشت متشکرم موافقا لایک ;)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خدايش واقعا محشره من موندم اپل اينهمه گفت ميخام ساعت هوشمند بزنمو هزارتا شايعه اخر چه چيز زشتي زد حالا ببين هواوي و موتورولا چيكار كردن تو سكوت به دور از هياهو

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
قیمت معلوم نیست ؟