خانهاخبار
لومیا 640 جز اولین گوشی هایی است که به ویندوز 10 آپدیت می شود

لومیا 640 جز اولین گوشی هایی است که به ویندوز 10 آپدیت می شود

نویسنده مهمان: اگرچه مایکروسافت در مورد نسخه موبایل سیستم عامل جدید خود، ویندوز 10 اطلاعات زیادی را در کنفرانس بیلد خود منتشر نکرده است اما بارها از عرضه اسمارت فون هایی با ویندوز 10 تا اواخر امسال صحبت کرده است. این شرکت همچنین از به روز رسانی سریع برخی از گوشی های خود به ویندوز 10 نیز خبرهایی منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۲/۱۴
نویسنده مهمان: اگرچه مایکروسافت در مورد نسخه موبایل سیستم عامل جدید خود، ویندوز 10 اطلاعات زیادی را در کنفرانس بیلد خود منتشر نکرده است اما بارها از عرضه اسمارت فون هایی با ویندوز 10 تا اواخر امسال صحبت کرده است. این شرکت همچنین از به روز رسانی سریع برخی از گوشی های خود به ویندوز 10 نیز خبرهایی منتشر کرده است.
در همین راستا مایکروسافت تایید کرد که اسمارت فون لومیا 640 و برادر بزرگترش لومیا 640 XL که امسال در کنگره موبایل بارسلونا معرفی شدند، جز اولین گوشی هایی خواهند بود که به ویندوز 10 آپدیت می شوند.
 
image
 
اوسی کورپلا، مدیر بخش اسکاندیناوی مایکروسافت، این خبر را در حالی اعلام کرد که لومیا 640 را یک اسمارت فون رده بالا با قیمتی مناسب خواند. 
هر دو اسمارت فون لومیا 640 و لومیا XL 640 ماه گذشته در هند رونمایی شدند و در حال حاضر در بریتانیا در دسترس بوده و به فروش می رسند. لومیا 640 دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده اسنپ دراگن 400 کوالکام، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری فول HD است. گوشی دیگر مایکروسافت، لومیا 640 XL نیز ویژگی هایی تقریبا شبیه به لومیا 640 دارد با این تفاوت که نمایشگر آن 5.7 اینچی است و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. هر دو گوشی در دو نسخه 3G و LTE روانه بازار شده اند.
 این گوشی پیش از این در وب سایت فروشگاه مایکروسافت، همراه با معرفی مختصری ظاهر شده بود که اطلاعاتی از قیمت فروش این گوشی در اپراتورهای کشور آمریکا را به دست ما رساند.
 
منبع: GSMArena
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ERFAN

۱۳۹۵/۵/۳۰
من 640xl دارم عالیه
اصلا کم نمیاره

مرتضی1

۱۳۹۴/۷/۲۳
این گوشی برای بازی های سنگین عالیه اگر به دنبال گوشی با کیفت ساخت بالا هستید این گوشی برای شما مناسب است از جمله دوربین13 مگاپیکسلی

mori

۱۳۹۴/۷/۲۰
من که640xlگرفتم راضیم از همه چیش فقط نرم افزاری اپدیت کردم گاهی یکدفعه صفحه سیاه میشه که باید قفل کنی باز کنی همین مشگل توی تماس گرفتنم هست
که دادم اپدیت به ویندوز10کنن گفت احتمال قوی رفع میشه من قبلش4ماه سونی داشتم فروختم1سال گوشی نگرفتم باز یه هواوی گرفتم2روزه فروختم اینو گرفتم عالیه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
xl رو دارم قبلش 625 داشتم تاچش در مقابل لومیاهای دیگه خیلی بد هستش.زاویه دیدش خوب نیست.با وجود اینکه میگن گوریلیا3 هستش اما با کمی فشار به صفحه ال سی دی موج میندازه و دلیلش ضعیف بودن شیشه هست اما دوربینش عالیه باتریش عالیه.زیر نور آفتاب خوانایش عالیه.صداش عالیه