خانهاخبار
10 عکس زیبا که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه هفتم)

10 عکس زیبا که با گوشی هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه هفتم)

اسمارت‌فون‌ها هر روز و حتی هر لحظه همراه ما هستند و به همین خاطر راحت‌ترین راه برای ثبت تصاویرند. برای تماشای عکس‌های زیبایی که با گوشی‌های هوشمند گرفته شده اند با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۲۲

عکاسی با گوشی‌های هوشمند سرگرمی بسیار از کاربران این گوشی‌هاست. اسمارت‌فون‌ها هر روز و حتی هر لحظه همراه ما هستند و به همین خاطر راحت‌ترین راه برای ثبت تصاویرند. پیشرفت دوربین این گوشی‌ها نیز در تبدیل گوشی هوشمند به وسیله‌ای مناسب برای عکاسی بی‌تاثیر نبوده است.

حالا در ادامه مجموعه مطالب عکس‌های زیبا که با گوشی‌های هوشمند گرفته شده‌اند سراغ 10 عکس زیبای دیگر رفته‌ایم که با این گوشی‌ها ثبت شده‌اند. برای تماشای این عکس‌ها با ما همراه باشید.

شما هم اگر عکس‌های زیبایی با گوشی خود می‌گیرید آنها را با هشتگ #shot4gsm در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید تصاویر شما باید کمترین افکت را داشته باشد و نام گوشی زیر آن ذکر شده باشد. خوانندگان ما هر هفته ده‌ها عکس زیبا را با هشتگ #shot4gsm در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند که پایان هر هفته بهترین آنها شات میشود.

برای تماشای عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

hadi

۱۳۹۵/۹/۲۵
باورم نمیشه هنوز کسی ۸۰۸ داشته باشه گوشیه فوق العاده ایه

سجاد

۱۳۹۵/۹/۲۳
آیفون وموتوجی عالی بودن چون ازهمه طبیعی تربودن..وقتی بزرگ کنین تصویرو متوجه میشین

رضا

۱۳۹۵/۹/۲۲
قله ی دماوند هستند ایشون نمیدونستی بدون خخخ

javad.ss

۱۳۹۵/۹/۲۲
اون عکس آتشفشان رو چطوری با موبایل گرفته؟ دوستانی که میدونن به ماهم بگن

Abolfazl

۱۳۹۵/۹/۲۲
فکر کنم اگه سایت gsm برای این بخش جوایزی در نظر بگیره انگیزه خوبی برای اکثر مردم جهت ثبت تصاویر زیباتر میشه و بازدید بیشتر از سایت رو باعث میشه
و نکته دوم اضافه شدن بخش بررسی تخصصی به سایت البته با حضور چند نفر با سلایق مختلف تا نقدها مثل بعضی از موارد با اغراق و سلایق شخصی صورت نگیره