خانهاخبار
شیائومی می بند ۹ به زودی رونمایی می‌شود

شیائومی می بند ۹ به زودی رونمایی می‌شود

منتظر نسل جدید دستبند هوشمند محبوب شیائومی، می بند ۹، باشید. این دستبند به زودی با قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز از جمله نمایشگر AMOLED ارتقا یافته، عمر باتری طولانی و احتمالاً GPS داخلی، عرضه خواهد شد.
 

۱۴۰۳/۲/۳

اخبار مربوط به نسل بعدی دستبند هوشمند محبوب شیائومی، Mi Band، به گوش می‌رسد.

این اطمینان از طریق تأییدیه‌های اخذ شده توسط آژانس دولتی مخابرات و دیجیتال امارات متحده عربی (TDRA) و همچنین آژانس مخابرات اندونزی برای این دستگاه حاصل شده است.

انتظار می‌رود شیائومی دو نسخه از این دستبند را عرضه کند: یک نسخه معمولی و یک نسخه مجهز به NFC که امکان پرداخت موبایلی را فراهم می‌سازد.

با در نظر گرفتن زمان عرضه‌ی Mi Band 8 در چین که آوریل سال گذشته بود، احتمالاً Mi Band 9 نیز در همین ماه و در کشور چین معرفی خواهد شد.

شیائومی می بند ۹

پیش‌بینی می‌شود می بند ۹ از یک نمایشگر ۱.۶۲ اینچی AMOLED بهره ببرد که از نظر اندازه مشابه نسل قبلی است، اما روشنایی و رزولوشن آن بالاتر خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود عمر باتری همچنان تا دو هفته بین هر بار شارژ باقی بماند. بر اساس گزارش‌های وب‌سایت GizChina، هنوز مشخص نیست آیا Mi Band 9 از قابلیت داخلی GPS پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. با استناد به تأییدیه‌های متعدد، شماره مدل می بند ۹، M2345B1 خواهد بود.

تأییدیه می‌ بند ۹ از سوی چندین اپراتور مخابراتی

یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Mi Band در طول سال‌ها، قیمت پایین آن بوده است.

سال گذشته، قیمت Mi Band 8 در چین برای نسخه معمولی ۲۳۹ یوان (معادل ۳۴4 دلار آمریکا) و برای مدل NFC، 279 یوان (معادل ۳۹ دلار آمریکا) بود. شیائومی ممکن است تصمیم بگیرد قیمت را در سال 2024 کمی افزایش دهد، اما همچنان انتظار همان اختلاف ۴۰ یوان بین نسخه معمولی و مدل NFC را داشته باشید.

سال گذشته، شیائومی پس از اپل، دومین عرضه‌کننده‌ی بزرگ دستبندهای هوشمند در سراسر جهان بود. این غول چینی به لطف Mi Band، سال‌ها است که پشت سر اپل قرار دارد.

در سال ۲۰۲۳، اپل واچ با سهم ۱۹ درصدی از بازار دستبندهای هوشمند پیشتاز بود، با وجود کاهش ۱۴ درصدی در ارسال سالانه. سهم بازار شیائومی ۱۱ درصد بود و شاهد افزایش ۲۱ درصدی تحویل سالانه‌ی خود بود. لازم به ذکر است که پس از شیائومی، هموطن آن، هواوی با سهم ۹ درصدی و افزایش ۱۳ درصدی در ارسال سالانه در این لیست قرار گرفت.

Mi Band یکی از معدود محصولاتی است که شیائومی در ایالات متحده به فروش می‌رساند. سال گذشته، نسخه‌ی جهانی Mi Band 8 در اواخر اکتبر در دسترس قرار گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)