خانهاخبار
سری نوا ۱۳ احتمالا با تراشه جدید هواوی عرضه می‌شود

سری نوا ۱۳ احتمالا با تراشه جدید هواوی عرضه می‌شود

به تازگی بخشی از جزئیات فنی مربوط به تراشه، سیستم دوربین، نمایشگر و قابلیت‌های اتصالی نسل جدید سری نوا هواوی فاش شده است.

۱۴۰۳/۲/۳

هواوی چندی پیش از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری هواوی Pura 70 رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چین تمرکز خود را روی توسعه نسخه جدید سری نوا گذاشته که سری هواوی نوا ۱۳ (Huawei Nova 13) نام دارد. 

در حالی که هنوز اطلاعات دقیق و جامعی پیرامون سری هواوی نوا ۱۳ وجود ندارد، افشاگری به نام Smart Pikachu جزئیات فنی تازه‌ای از گوشی‌های جدید هواوی را به اشتراک گذاشته است. 

جزئیات فنی سری هواوی نوا ۱۳

طبق گزارش این افشاگر، تمامی مدل‌های سری هواوی نوا ۱۳ از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد. این قابلیت یک بهبود مهم به شمار می‌رود چرا که برخی از مدل‌های سری هواوی نوا ۱۲ با شبکه 4G‌ روانه بازار شده‌اند. 

افشاگر Smart Pikachu در گزارش خود اذعان داشته که گوشی‌های جدید هواوی با تراشه Kirin 9010 عرضه خواهند شد. این تراشه هشت هسته‌ای با سری هواوی Pura 70 معرفی شده است.

مشخصات فنی سری هواوی نوا ۱۳

پنل جلویی سری هواوی نوا ۱۳ احتمالا میزبان نمایشگر با لبه‌های خمیده و رزولوشن تصویر 1.5K خواهد بود. گفته می‌شود که نسل جدید سری نوا به دوربین پریسکوپی و قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد. به علاوه، سری نوا ۱۳ با دوربین سلفی دوگانه همراه خواهد شد.

به نظر می‌رسد سری هواوی نوا ۱۳ از فناوری ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه Beidou پشتیبانی خواهد کرد که امکان ارسال پیام‌ها از طریق ماهواره را فراهم می‌آورد. 

هواوی نوا ۱۲.jpg

هواوی نوا ۱۲

در پایان گزارش خود، افشاگر Smart Pikachu ادعا کرده که سری هواوی نوا ۱۳ در پایان سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. انتظار داریم که به زودی اطلاعات بیشتری از گوشی‌های موردانتظار هواوی در دسترس قرار بگیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)