خانهاخبار
گلکسی A03 و گلکسی F12 بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کردند

گلکسی A03 و گلکسی F12 بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کردند

سامسونگ دو دستگاه پایین‌رده دیگر خود را به اندروید ۱۳ مجهز کرد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سامسونگ قصد داشت تا پیان سال ۲۰۲۲، تمامی دستگاه‌های خود را به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 مجهز کند. اما اکنون به نظر می‌رسد این چشم‌انداز، بیش از حد خوش‌بینانه بوده است. زیرا این شرکت همچنن در حال عرضه این سیستم عامل و رابط کاربری برای گوشی‌های خود است.

اکنون گلکسی A03 و گلکسی F12 جدیدترین گوشی‌های تولیدکننده کره‌ای بوده که به اندروید ۱۳ دست پیدا کرده‌اند. اگرچه احتمالا عرضه این سیستم عامل هنوز برای تمامی دستگاه‌ها در مراحل پایانی خود نیست، اما می‌توان گفت این واقعه به زودی رخ خواهد داد. زیرا اکنون دو گوشی پایین‌رده این شرکت بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. به همین دلیل، دیگر بعید به نظر می‌رسد که تعداد گوشی‌هایی که این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند زیاد باشد.

image

گلکسی F12

گلکسی A03 نیز هم‌اکنون بروزرسانی اندروید ۱۳ را در صربستان دریافت کرده است. این نسخه به عنوان سیستم عامل A035FXXU2CVL4 در حال عرضه است و رابط کاربری One UI Core 5.0 را به گوشی‌های ارزان‌قیمت آورده است. کلمه Core نشان‌دهنده این موضوع بوده که گوشی‌های پایین‌رده تنها بخشی از ویژگی‌های رابط کاربری گوشی‌های مدل بالاتر را دارند. امیدواریم به زودی این بروزرسانی در کشورهای بیشتری در دسترس قرار گرفته و سامسونگ به زودی همه گوشی‌های خود را به اندروید ۱۳ مجهز کند.

اگر شما صاحب یکی از دو گوشی گلکسی A03 و گلکسی F12 هستید و هنوز اعلانی برای بروزرسانی دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی با وردو به تنظیمات و سپس رفتن به قسمت بروزرسانی نرم‌افزار، از طریق گزینه دانلود و نصب اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5.0 را دریافت کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)