خانهاخبار
اپل متریال جدید لوازم جانبی خود را هنوز معرفی نکرده متوقف کرد!

اپل متریال جدید لوازم جانبی خود را هنوز معرفی نکرده متوقف کرد!

پس از آنکه به دلایل محیط زیستی، اپل تصمیم گرفت که تولید لوازم جانبی چرمی را به طور کامل کنار بگذارد، جنس جدیدی از لوازم جانبی را معرفی کرد تا جایگزین چرم شود؛ اما این جنس به هیچ عنوان انتخاب خوبی نبود.

۱۴۰۳/۲/۳

طبق گفته افشاگر نسبتا معروف اپل و کلکسیونر نمونه اولیه معروف به «Kosutami»، اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را متوقف کرده است.

اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را متوقف کرد

این افشاگر در پستی در اکس (توییتر سابق)، توضیح داد که اپل تولید لوازم جانبی FineWoven را به دلیل دوام ضعیف آن متوقف کرده است. این شرکت ممکن است در آینده به سراغ مواد غیر چرمی دیگری برای لوازم جانبی پریمیوم خود برود.

افشاگر مذکور اطلاعات دقیقی را در مورد لوازم جانبی FineWoven در گذشته فاش کرده است. او از برنامه‌های اپل برای معرفی بندهای اپل واچ جدید ساخته شده از «مواد پارچه بافته شده» بیش از یک ماه قبل از عرضه و همچنین قاب‌های مشابه آیفون پرده برداری کرد. همچنین اولین تصاویر از لوازم جانبی FineWoven را کمی قبل از رویدادی که در آن به طور رسمی معرفی شد، فاش کرد. بنابراین می‌توان اطلاعاتی را که او امروز منتشر کرده تا حد زیادی جدی گرفت.

اپل فروش لوازم جانبی چرمی را در سپتامبر سال گذشته (شهریور ماه ۱۴۰۲) متوقف کرد و آنها را با مواد سازگار با محیط زیست با نام تجاری «FineWoven» جایگزین کرد که این شرکت به عنوان میکروتیل لوکس و بادوام توصیف میکند که از ۶۸ درصد پلی استر بازیافت شده پس از مصرف استفاده می‌شود. قاب‌های FineWoven آیفون ۵۹ دلار، کیف ‌پول‌های مگ سیف آن با قیمت ۵۹ دلار، لوازم جانبی آن برای ایرتگ ۳۵ دلار و بند‌های اپل واچ این جنس هم ۹۹ دلار قیمت دارند.

این لوازم جانبی ساخته شده از ماده مذکور، با توجه به دوام ضعیف و کیفیت ناامیدکننده خود، با استقبال بسیار ضعیف مشتریان مواجه شده است. FineWoven در گزینه‌های رنگی جدید به طور قابل توجهی در رونمایی از رنگ‌های بهاری اپل غایب بودند. البته اگر اپل واقعا تولید لوازم جانبی FineWoven را متوقف کرده باشد، ممکن است مدتی طول بکشد تا موجودی این شرکت به طور محسوس کاهش یابد، بنابراین همچنان شاهد فروش این محصولات تا مدتی در فروشگاه‌های اپل خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)