خانهمقاله‌ها
معرفی بهترین بازی های جنگی کنسول بازی

معرفی بهترین بازی های جنگی کنسول بازی

در این مطلب، قصد داریم تا بهترین بازی‌های جنگی برای کنسول را به شما معرفی کنیم.
۱۴۰۱/۱۰/۷

معرفی بهترین بازی های جنگی کنسول بازی

image

 

 

بازی‌های ویدیوئی یکی از بهترین سرگرمی‌های دنیای مدرن هستند.  امروزه این بازی‌ها و کنسول‌های بازی به اندازه‌ای پیشرفت کرده‌اند که حسی واقعی را به پلیر القا می‌کنند؛ به ویژه اگر این بازی یک بازی اکشن باشد. زمانی که برای انجام یک بازی صرف می‌کنیم، تقریبا زیاد است. به همین دلیل داشتن فهرست بازی های برتر کنسول بازی برای انتخاب راحت‌تر یک بازی مناسب لازم است. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین بازی های جنگی کنسول بازی می‌پردازیم. اگر شما هم یکی از طرفداران بازی‌های اکشن هستید، این مقاله برای شما بسیار جذاب خواهد بود. پس با ما همراه باشید.

در قرن 19 میلادی برای اولین بار از کنسول‌های بازی‌های ویدیویی رونمایی شد. دستگاه‌های بسیار ابتدایی با گرافیک‌های ضعیف که شاید برای آن دوران جذاب بود. با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه‌های جذاب نیز نسل به نسل پیشرفته‌تر شده و به شکل امروزی درآمدند. سرآمد کنسول‌های امروزی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S است. از بین دستگاه‌های موجود، هر گیمری یک کنسول بازی تخصصی را برای بازی ویدیویی انتخاب می‌کند؛ اما موضوعی که شاید بیشتر اهمیت دارد، نوع بازی است. در این این بازی‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی بهترین بازی های جنگی معروف

بازی‌های جنگی به طور قطع پرطرفدارترین سبک بازی‌های ویدیوئی هستند. بازیهای اکشن به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، که هر کدام از آن‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی «معرفی بهترین بازی ‌های جنگی کنسول بازی» می‌پردازیم.

 

ندای وظیفه: جنگاوری نوین 2 «Call of Duty: Modern Warfare II»

image

 

حتی اگر گیمر نباشید، به احتمال زیاد نام بازی Call of Duty را شنیده‌اید. مشهورترین بازی جنگی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص که برای اولین بار در سال 2002 توسط کمپانی اینفینیتی معرفی شد. نسخه‌های مختلفی از این بازی تا سال 2022 معرفی شده‌است که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. این بازی بر جنگ‌های مدرن و نوین تمرکز دارد. آخرین ورژن این بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 2 (Call of Duty: Modern Warfare II) است، که برای پلتفرم‌های ویندوز، پی‌اس4، پی‌اس5، ایکس‌وان و XSXS عرضه شده‌است.

خلاصه داستان: جنگاوری نوین ۲ در خصوص کارتل‌های مواد مخدر است که در مکزیک فعالیت دارند. شما به عنوان یک نظامی آمریکایی باید با مافیای مواد مخدر کلمبیایی مبارزه کنید.

 

میدان نبرد یا بتلفیلد «Battlefield 2042»

رقیب اصلی بازی کال آف دیوتی قطعا «بتلفیلد» است که سال‌هاست همگام با این بازی منتشر می‌شود. بتلفیلد نیز اولین بار در سال 2002 با نام « بتلفیلد ۱۹۴۲»  و توسط ئی‌ای دایس (الکترونیک آرتس) منتشر شد و تا به امروز بیش از 45 نسخه از این بازی جذاب در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته‌است. آخرین نسخه بتلفیلد در سال 2021 و با نام «بتلفیلد 2042» معرفی شد. بتلفیلد 2042 نیز در پلتفرم‌های ویندوز، پی‌اس4‌، پی‌اس5، ایکس‌وان، سری S و X ایکس باکس اجرا می‌شود.

خلاصه داستان: سالهاست که ویرانی‌ها و بیماری‌های بسیاری ناشی از سقوط اقتصادی دولت‌ها، گرمایش زمین و اتحادهای شکسته شده، از جمله فروپاشی اتحادیه اروپا به دلیل ورشکستگی دولت آلمان در سال 2040، زمین و ساکنان آن را فراگرفته‌است. حال تنش میان دولت ایالات متحده و جمهوری فدرال روسیه آغاز شده و یک جنگ تمام عیار کره زمین را در برمی‌گیرد.

 

فار کرای «Far Cry 6»

image

 

فارکرای نام یک مجموعه بازی اکشن بوده که در سبک تیراندازی اول شخص و به صورت جهان باز طراحی شده‌است. فارکرای برای اولین بار در سال 2004 توسط Ubisoft منتشر شد و توانست رتبه خوبی از منتقدان حوزه بازی‌های ویدیویی دریافت کند. آخرین نسخه این بازی با نام رسمی «فار کرای ۶» در سال 2021 و برای پلتفرم های ویندوز، پی‌اس4‌، پی‌اس5، ایکس‌وان، سری S و X ایکس باکس منتشر شده‌است.

خلاصه داستان: اتفاقات جریان بازی در یک جزیره خیالی با نام یارا در دریای کارائیب رخ می‌دهد. تمرکز اصلی بازی بر مبارزه و اکتشاف است و پلیر باید با استفاده از انواع سلاح‌ها با سربازان دشمن و حیوانات درنده حیات وحش مبارزه کند. فارکرای 6 مضمون سیاسی دارد و چندین انقلاب مانند انقلاب 1953 کوبا را روایت می‌کند.

 

تایتان‌فال «Titanfall 2»

تایتان‌فال 2 نیز یک اکشن در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد و نسخه دوم و آخرین نسخه آن تا به امروز، در سال 2016 با نام تایتان‌فال 2 و برای پلتفرم‌های ویندوز، ایکس‌باکس وان و پی‌اس‌4 منتشر شده‌است. بازی تایتان‌فال 2، ادامه داستان نسخه اول تایتان‌فال است. این بازی یک جنگ تمام عیار میان انسان‌‌‌ها و آدم‌آهنی‌های غول پیکر است.

خلاصه داستان: داستان بازی بیشتر پیرامون شخصیت جک کوپر، که یک پیاده نظام ارتش ملیشیا است؛ جریان دارد. این بازی شامل 9 مرحله است که می‌توانست کمی طولانی‌تر باشد.

 

آنچارتد 4 «Uncharted: Legacy of Thieves Collection»

داستان آنچارتد 4 کاملا جدا از سه‌گانه گذشته آن است. علاوه‌ بر داستان بازی، شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی نیز پیشرفت‌های بسیاری داشته‌است. سبک بازی آنچارتد 4 تیراندازی سوم شخص است.

خلاصه داستان: داستان این سری نیز مانند سری‌های گذشته در مورد گنج‌های پنهان و افسانه‌ای است که شخصیت اصلی داستان، «نیتن دریک»، با همکاری دوستان خود ویکتور و چارلی، به دنبال آن هستند.

 

کدام بازی جنگی را برای اوقات فراغت خود انتخاب کنیم؟

اگر در پایان این مقاله هنوز برای انتخاب یک بازی جذاب مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیو‌های رسمی منشتر شده از گیم‌پلی بازی‌ها را مشاهده کنید. شما می‌توانید با دیدن ویدیو گیم‌پلی این بازی‌ها ‌راحت‌تر در مورد بهترین بازی کامپیوتری مناسب خود، تصمیم‌گیری کنید. در این مقاله فهرستی از بازی های برتر کنسول بازی را معرفی کردیم، تا بتوانید در اوقات فراغت خود از بازی این گیم‌های جنگی پرطرفدار لذت ببرید. فهرست بهترین بازی های جنگی کنسول بازی محدود به عناوین بیان شده در این مقاله نیست و با توجه به عوامل مختلف مانند سلیقه، نوع کنسول بازی و ... این فهرست قابل تغییر است.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)