خانهمقاله‌ها
با لوازم جانبی بلوتوثی قابل استفاده به همراه اپل ویژن پرو آشنا شوید!

با لوازم جانبی بلوتوثی قابل استفاده به همراه اپل ویژن پرو آشنا شوید!

شرکت اپل به تازگی جزئیات تازه‌ای درباره لوازم جانبی بلوتوثی قابل استفاده به همراه هدست اپل ویژن پرو را در اختیار کاربران قرار داده است.

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو که به تازگی با قیمت ۳٫۵۰۰ دلار روانه بازار شده است؛ پشتیبانی کامل از بلوتوث را به همراه دارد. با این وجود، اپل به تازگی در صفحه پشتیبانی از این محصول اعلام کرده که تمامی لوازم جانبی و دستگاه‌های بلوتوثی با این هدست همخوانی ندارند. خوشبختانه، این شرکت لیست لوازم جانبی پشتیبانی شده توسط این هدست را نیز در این صفحه قرار داده تا کاربران پیش از خرید ویژن پرو از محدودیت‌های آن مطلع شوند. 

vision main.jpg

در ادامه این مطلب، لوازم جانبی بلوتوثی قابل استفاده به همراه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو را به شما نمایش خواهیم داد.

 

ایرپادز و محصولات بیتس

vision airpods.jpg

تمامی مدل‌های فعلی ایرپادز و همچنین هدفون‌ها و ایرفون‌های بیتس به همراه اپل ویژن پرو قابل استفاده هستند. اپل به دلیل پشتیبانی ایرپادز پرو نسل دوم با کیس شارژ USB-C از Lossless Audio و میزان تاخیر بسیار اندک آن در پردازش و پخش صدا، این مدل را برای استفاده در کنار ویژن پرو توصیه می‌کند.

 

کیبورد

vision keyboard.jpg

اکثر کیبورد‌های بلوتوثی ساخته شده توسط اپل و سایر شرکت‌ها در کنار این هدست واقعیت ترکیبی قابل استفاده خواهند بود. البته، لازم به ذکر است که ویژن پرو پشتیبانی از کیبورد‌های قدیمی‌تر اپل که دارای باتری‌های قابل تعویض بودند را ارائه نمی‌دهد. 

اپل ویژن پرو همچنین دارای یک کیبورد مجازی است؛ اما با توجه به بازخورد‌های اولیه کاربران و منتقدین، به نظر رسیده که تجربه کار با این کیبورد چندان لذت بخش نیست و بهتر است که برای مصارف طولانی‌ مدت به سراغ کیبورد‌های فیزیکی بروید.

 

ترک‌پد

vision trackpad.jpg

مجیک ترک‌پد اپل نیز از جمله لوازم جانبی قابل استفاده در کنار هدست ویژن پرو محسوب می‌شود. متاسفانه، این هدست از ترک‌پد‌های قدیمی اپل با باتری‌ قابل تعویض پشتیبانی نمی‌کند و امکان استفاده از ترک‌پدهای سایر شرکت‌ها نیز با این دستگاه وجود ندارد. در سوی دیگر، هیچگونه ماوس بلوتوثی نیز برای کنترل این محصول قابل استفاده نخواهد بود.

 

کنترلر

vision controller.jpg

تجربه بازی در محصولات واقعیت مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و خوشبختانه اپل ویژن پرو از تمامی کنترلر‌های قابل استفاده برای آیفون یا آیپد پشتیبانی می‌کند. کنترلر‌های محبوب کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس نیز قابلیت اتصال به اپل ویژن پرو را دارند.

 

سمعک

vision hearing.jpg

سمعک‌های هوشمند بلوتوثی که برای استفاده در کنار آیفون طراحی شده‌اند؛ توسط اپل ویژن پرو نیز پشتیبانی می‌شوند. برخی از سمعک‌های ساخته شده توسط برند‌هایی مانند فونک، آی‌کیو باد و پوکو نیز به همراه این هدست واقعیت ترکیبی قابل استفاده هستند.

 

درباره اپل ویژن پرو و لوازم جانبی بلوتوثی قابل استفاده به همراه این دستگاه چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، محدودیت‌های این هدست در راستای عدم پشتیبانی از برخی وسایل مانند ماوس‌‌ها، موجب کاهش استقبال کاربران از این محصول خواهند شد یا خیر؟

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)