خانهاخبار
گلکسی اس 23 اولترا از حسگر اثر انگشت سریع‌تری بهره خواهد برد

گلکسی اس 23 اولترا از حسگر اثر انگشت سریع‌تری بهره خواهد برد

جزئیات جدیدی از پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت.
۱۴۰۱/۵/۳۰

شرکت سامسونگ اخیرا از دو گوشی تاشوی برتر خود، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی کرده است. اکنون پس از معرفی این دو گوشی، همه طرفداران منتظر سری برتر بعدی گلکسی اس 23 بوده که احتمال می‌رود در ماه ژانویه یا فوریه (دی یا بهمن) رونمایی شود. همچنین این خانواده مانند ۳ سری قبل خود شامل یک نسخه اولترا بوده که طبق شایعات جدید، دارای سنسور اسکن اثر انگشت 3D Sonic Max از برند کوالکام خواهد بود.

image

 

لازم به ذکر است که گلکسی اس 23 اولترا، اولین دستگاهی نخواهد بود که از این سنسور بهره خواهد برد. حسگر کوالکام پیش از این در گوشی‌های iQOO 9 Pro و ویوو ایکس ۸۰ پرو به کار رفته است. بنابراین طبق شایعه جدید، گلکسی اس 23 اولترا با سنسور اثر انگشتی با سرعت بالاتر و منطقه اسکن بزرگ‌تر همراه خواهد شد. همچنین پیش از این iQOO 9 Pro و ویوو ایکس ۸۰ پرو در آزمایش‌ها نشان دادند که این سنسور، واقعا قدرتمند است.

image

تصویری از iQOO 9 Pro با حسگر 3D Sonic Max و منطقه اسکن بزرگ‌تر

اما چیزی که تا کنون نامشخص نبوده، این است که همه دستگاه‌های سری گلکسی اس 23 از این سنسور برخوردار شده یا حسگر جدید کوالکام، تنها به نسخه اولترا خواهد رسید. با توجه به زمان زیادی که به معرفی این سری باقی مانده، باید منتظر بمانیم و ببینیم تا آن موقع چه اخباری از این گوشی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)