خانهاخبار
رندر تبلیغاتی میت 10 پرو منتشر شد؛ متفاوت‌ترین پرچمدار هواوی در راه بازار!

رندر تبلیغاتی میت 10 پرو منتشر شد؛ متفاوت‌ترین پرچمدار هواوی در راه بازار!

به‌تازگی، رندرهای با کیفیتی از میت 10 پرو هوآوی به دست آمده است که طراحی فبلت پرچمدار جدید این سازنده چینی را به نمایش می‌گذارد. میت 10 پرو احتمالاً یکی از کم‌حاشیه‌ترین گوشی‌های بازار خواهد بود.
۱۳۹۶/۷/۹

شرکت هوآوی تا 24 مهر ماه از سری رده‌بالای میت 10 رونمایی نخواهد کرد اما تا به حال، جزئیات زیادی از این سری فاش شده است. از جمله اطلاعاتی که در رابطه با سری میت 10 می‌دانیم، عرضه حداقل مدل مختلف از این سری با نام میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت و میت 10 «پورش دیزاین» است. نسخه «پورش دیزاین» با قیمتی بیشتر از 1300 دلار عرضه می‌شود و تقریباً طراحی نزدیک به میت 10 پرو خواهد داشت.

در اوایل هفته جاری، تعدادی تصویر از نسخه «پرو» میت 10 منتشر شد که برخی از قابلیت‏های آن‌را فاش کرده بود. به‎تازگی نیز، تصویر جدیدی توسط ایوان بلس منتشر شده است که نسخه «پرو» میت 10 را در بالاترین کیفیت ممکن به نمایش می‌‏گذارد.

در رندر تازه منتشر شده توسط ایوان بلس، میت 10 پرو در سه رنگ خاکستری مشکی، قهوه‌‏ای و آبی به نمایش گذاشته شده است. همان‎طور که در رندرهای منتشر شده مشاهده می‌کنید، میت 10 پرو برخلاف نسل قبل بدنه کاملاً یک‌دستی ندارد و شرکت هواوی، بخشی از پنل پشتی گوشی را با طرحی از سایر بدنه متمایز کرده است.

image

در رابطه با دوربین دوتایی میت 10 پرو، باید گفت که شرکت آلمانی «لایکا» لنزهای دوربین را توسعه داده است و همان‌طور که مشاهده می‎شود، دوربین‌های اصلی به صورت عمودی در زیر یک‏‎دیگر چیده شده‏اند. شرکت هوآوی از سنسور با دریچه دیافراگم F1.6 استفاده کرده است که عملکرد میت 10 را در عکاسی در نور کم بهبود می‌دهد؛ این موضوع باعث خواهد شد تا میت 10 حداقل روی کاغذ، عملکردی نزدیک به ال‌جی وی 30 در شرایط نوری کم داشته باشد. البته باید توجه کنید که ال‌جی وی 30 تنها از یک سنسور با دریچه دیافراگم F1.6 استفاده می‌کند؛ این در حالی است که در میت 10، هر دو سنسور دریچه دیافراگم F1.6 دارد.

با توجه به رندرهای تازه منتشر شده، بخش قابل‌توجهی از پنل جلوی گوشی به نمایشگر بدون حاشیه میت 10 پرو اختصاص یافته است. با توجه به حاشیه‌های بسیار کم، شرکت هوآوی سنسور اثرانگشت را به بدنه پشتی منتقل کرده است که طراحی مدور دارد؛ با این‌حال، باید گفت که نسخه استاندارد میت 10 با سنسور اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر عرضه خواهد شد.

براساس شنیده‎ها، میت 10 پرو به نمایشگری کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 مجهز خواهد شد و رزولوشن نمایشگر، Quad HD + یا به عبارت بهتر، 1440 در 2880 پیکسل است. تراشه رده‌بالای Kirin 970 با هشت هسته پردازشی، قدرت میت 10 پرو را تأمین می‎کند و مدل پایه میت 10 پرو به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود. گفته می‌شود نسخه رده‌‍بالای میت 10 پرو با هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار خواهد گرفت. یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی لازم را برای نمایشگر و پردازنده هشت هسته‌‏ای میت 10 تأمین می‎کند.

شرکت هوآوی در رابطه با پرچمدارن جدید خود ادعا می‌کند که میت 10 یک گوشی‎هوشمند نیست؛ بلکه یک ماشین مجهز مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود. با این‌حال، هنوز مشخص نیست آیا قابلیت‏هایی که هوآوی برای فبلت پرچمدار جدیدش در نظر گرفته است، آن‌را به گزینه‌ای قدرت‎مندتر در زمینه هوش مصنوعی در مقایسه با پرچمداران امسال اپل، سامسونگ و گوگل تبدیل می‏کند یا ادعای شرکت هوآوی، بیشتر جنبه تبلیغاتی خواهد داشت.

در رابطه با گوشی‌های سری میت، باید گفت که نسخه «استاندارد» فبلت جدید هوآوی به نمایشگری Quad HD با نسبت ابعاد 16 به 9 مجهز خواهد بود؛ میت 10 لایت نیز مدتی پیش با نمایشگر 5.99 اینچی Full HD + با نام Huawei Maimang 6 معرفی شد. همچنین باید اشاره کرد که نسخه استاندارد میت 10 در دو مدل با چهار گیگابایت رم و شش گیگابایت عرضه می‌‏شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

Omid

۱۳۹۶/۷/۱۲
مختار
باشه خخخخ

مختار

۱۳۹۶/۷/۱۱
اصلا هم زیبا نیست.

Omid

۱۳۹۶/۷/۱۱
سعید باهات موافقم شرکتی که بمب میسازه و اسم گوشی روشون میزاره مثل اس 7 اج هیچوقت نباید با شرکتی که گوشی میسازه مقایسه بشه
به قول هواوی قویه ولی امن هست

Omid

۱۳۹۶/۷/۱۱
سعید خواب دیدی خیر باشه
بدون صد در صد از اپلم بهتر میشه
حالا تو هی تو رویا بمون
و اسم بساز

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۰
حبابی در حد و اندازه های سامسونگ و اپل نیست و نخواهد بود