خانهاخبار
تبلت پیکسل احتمالا بار دیگر عرضه خواهد شد

تبلت پیکسل احتمالا بار دیگر عرضه خواهد شد

گوگل ظاهرا درنظر دارد که تبلت خود را بار دیگر و بدون داک اختصاصی آن روانه بازار کند.

۱۴۰۳/۲/۶

گوگل در ماه ژوئن سال گذشته میلادی از نخستین تبلت خود به نام تبلت پیکسل رونمایی کرد که با یک داک اختصاصی برای شارژ و اسپیکر همراه شده بود. در واقع، زمانی که تبلت پیکسل به داک خود متصل می‌شود، می‌تواند نقش یک اسپیکر هوشمند را ایفا می‌کند.

علی‌رغم قابلیت‌های کاربردی، ظاهرا ترکیب تبلت و داک شارژ نتوانسته توجه برخی از کاربران را جلب کند چرا که ظاهرا گوگل قصد دارد تبلت پیکسل را بار دیگر و بدون داک اختصاصی آن عرضه کند.

تبلت گوگل پیکسل.jpg

یک افشاگر با به اشتراک‌گذاری توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده گوگل تبلت پیکسل را دوباره روانه بازار خواهد کرد. به علاوه، شایعه شده که گوگل درنظر دارد یک قلم و یک صفحه کلید را نیز برای تبلت خود در دسترس قرار دهد. 

شایان ذکر است که قلم و صفحه کلید با تبلت پیکسل همراه نخواهند شد و احتمالا کاربران باید هرکدام از آن‌ها را به طور جداگانه و با قیمت ۱۰۰ یورو خریدای نمایند. در نتیجه، خرید قلم و صفحه کلید برای کاربران ۲۰۰ یورو هزینه خواهد داشت. 

قلم و صفحه کلید تبلت در دو رنگ Hazel (ترکیب سبز و قهوه‌ای) Porcelain (بژ) روانه بازار خواهند شد که رنگ‌بندی مشابه تبلت گوگل است.

در صورتی که تبلت پیکسل بدون داک اختصاصی عرضه شود، انتظار داریم که این دستگاه با قیمت پایین‌تری در مقایسه با نسخه اصلی همراه شود. در حالی که هنوز زمان رونمایی از تبلت پیکسل اعلام نشده است، به نظر می‌رسد این تبلت در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)