خانهاخبار
نسخه 4G پوکو M6‌ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

نسخه 4G پوکو M6‌ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

گوشی پوکو M6 4G به تازگی در دو گواهی مختلف قرار گرفته که خبر از عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.

۱۴۰۳/۲/۷

در حال حاضر، شیائومی مدل‌های مختلفی از سری پوکو M6 از جمله پوکو M6 پرو 4G و M6 پرو 5G را به فروش می‌رساند. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چین در حال توسعه مدل جدیدی از سری پوکو M6‌ است که با شبکه 4G و شارژ ۳۳ واتی همراه می‌شود.

به تازگی یک گوشی متعلق به برند پوکو با شناسه مدل 2404APC5FG در دو گواهی FCC (ایالات متحده) و NBTC (تایلند) ثبت شده است. 

گواهی پوکو m6 4g

حرف «G» حاضر در شناسه مدل گوشی تایید می‌کند که محصول جدید پوکو برای بازارهای جهانی معرفی و عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، گواهی NBTC اعلام کرده که نام این گوشی پوکو M6 است. همچنین، این گواهی نشان داده که پوکو M6 از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. 

با توجه به اطلاعات مطرح‌شده، انتظار می‌رود که شیائومی گوشی جدید خود را با نام پوکو M6 4G در اختیار بازارهای جهانی قرار دهد. شایان ذکر است که گوشی پوکو M6 5G سال گذشته روانه بازار شد.

پوکو m6 5g

گواهی FCC تایید کرده که گوشی پوکو با سیستم‌عامل اختصاصی HyperOS همراه می‌شود و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی مجهز خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی از پوکو M6 4G مشخص نشده ولی انتظار داریم که به زودی جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شد. برای یادآوری، پوکو M6 5G سال گذشته با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)