خانهاخبار
هواوی از گوشی جدید Maimang 6 با نمایشگر کشیده‌ی Full HD رونمایی کرد

هواوی از گوشی جدید Maimang 6 با نمایشگر کشیده‌ی Full HD رونمایی کرد

شرکت هواوی، به‌تازگی از گوشی جدیدش که پیش‌تر در رابطه با آن شایعات زیادی منتشر شده بود؛ رونمایی کرد. Huawei Maimang 6، میان‌رده جدید این سازنده از نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۳۱

گوشی جدید Huawei Maimang 6 در چین معرفی شده و جنس بدنه این دستگاه، از فلز است. دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته است و همچنین، فلاش LED روی نوار پلاستیکی آنتن قرار دارد. علاوه‎براین، حسگر اثرانگشت نیز در زیر دوربین اصلی جای گرفته است و لوگوی شرکت هواوی در بدنه پشتی و حاشیه پایین نمایشگر دیده می‌شود.

Huawei Maimang 6 از کلید فیزیکی پاور و تنظیم صدا استفاده می‌کند که این کلیدها در لبه سمت راست گوشی جای گرفته است. گوشی جدید هواوی، کاملاً بدون حاشیه نیست؛ با این‌حال، شرکت سازنده حاشیه‌های اطراف نمایشگر را نسبت به سایر میان‌رده‌هایش به طور قابل‎توجهی کاهش داده است. Maimang 6 از نمایشگر بزرگ 5.9 اینچی با رزولوشن Full HD+ (1080 در 2160 پیکسل) استفاده می‎کند که نسبت ابعاد آن 18 به 9 است. روی صفحه‌نمایش، شیشه 2.5 بعدی منحنی قرار دارد.

image

چیپ‌ست هشت هسته‌ای 64 بیتی Kirin 659 هواوی، قدرت پردازشی این مدل را تأمین خواهد کرد. واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 نیز پردازش محتوای گرافیکی را در این تراشه برعهده دارد. Huawei Maimang 6 به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و از 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‏کند.

باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت، انرژی گوشی جدید Huawei Maimang 6 را تأمین می‌کند و این مدل، از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. اندروید نوقا 7.0 با رابط‌کاربری Emotion UI (EMUI) 5.1 روی گوشی جدید هواوی نصب شده است و این مدل میان‎رده از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد؛ البته سیم‌کارت مورد استفاده باید نانو باشد. Huawei Maimang 6 همچنین به کاربران اجازه می‏دهد تا فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهند؛ تنها کافی است قید یکی از سیم‌کارت‌ها را بزنید و کارت حافظه میکرو SD را به همراه سیم‌کارت روی خشاب سیم‌کارت قرار دهید.

image

Huawei Maimang 6 از چهار دوربین برخوردار شده است؛ دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای گرفته است که ثبت تصاویر سلفی را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین از دو دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی در بدنه پشتی گوشی استفاده شده است که امکان تصویربرداری با افکت بوکه را به کاربران می‎دهد.

گوشی جدید Huawei Maimang 6، تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز 164 گرم است. این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی عرضه می‎شود و شرکت هواوی، این مدل را با قیمت 2399 یوآن (تقریباً 364 دلار) در چین به فروش خواهد رساند. پیش‌فروش Huawei Maimang 6 از امروز آغاز می‌شود و این مدل در تاریخ 30 سپتامبر در چین به فروش خواهد رساند. گفته می‌شود میان‎رده جدید هواوی با نام «میت 10 لایت» در ماه آینده به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)