خانهاخبار
سری ZenFone 4 ایسوس 23 شهریور وارد هند می‌شوند، بازار خاورمیانه به‌زودی

سری ZenFone 4 ایسوس 23 شهریور وارد هند می‌شوند، بازار خاورمیانه به‌زودی

ایسوس طی ماه‌های اخیر توجه کاربران بسیاری را با معرفی 6 گانه تازه‌اش از سری ZenFone 4 جلب کرد. این سری قرار است 14 سپتامبر رسما وارد بازار هند شود. حدس می‌زنیم این گوشی‌ها در آینده نزدیک و به‌تدریج به سایر بازارها هم راه پیدا کنند.
۱۳۹۶/۶/۱۵

خبرگزاری Firstpost امروز به نقل از یک منبع که نخواسته نامش فاش شود اعلام کرده گوشی‌های سری ZenFone 4 ایسوس قرار است 14 سپتامبر (23 شهریور) رسما در هند عرضه شوند. این گوشی‌ها ماه گذشته در تایوان معرفی شدند و هنوز مشخص نیست ایسوس برای عرضه آن‌ها چه تصمیمی گرفته است. به عبارتی هنوز نمی‌دانیم آیا همه نسخه‌های این سری 14 سپتامبر وارد بازار می‌شوند یا خیر. اگر این سازنده بخواهد همه نسخه‌ها را عرضه کند، کاربران و علاقه‌مندان گوشی‌های ایسوس قادر خواهند بود از میان 6 نسخه تازه سری ZenFone 4 گوشی دلخواهشان را تهیه کنند. نکته جالب آنجاست که هر 6 نسخه به دوربین با لنز دوگانه مجهز هستند.

image

این سری شامل دو نسخه ZenFone 4 پایه، دو نسخه ZenFone 4 Selfie و دو نسخه ZenFone 4 Max است. البته گوشی ZenFone 4 Max در ماه ژوئیه معرفی شد درحالی‌که ZenFone 4 Max Pro و سایر نسخه‌ها 17 اوت در خلال رویدادی رسمی در تایوان معرفی شدند. همان‌طور که گفتیم، همه 6 نسخه تازه سری ZenFone 4 به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند اما در نوع و کیفیت لنزها متفاوت هستند؛ مثلا ZenFone 4 و ZenFone 4 Max به ماژول دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشت مجهز شده‌اند اما دو نسخه Selfie این سری دارای دو حسگر دوربین سلفی در پنل جلو هستند. البته این ویژگی با توجه به اسم مدل منطقی به نظر می‌رسد. دو نسخه Selfie به حسگرهای 20 و 8 مگا پیکسلی سلفی در پنل جلو مجهز شده‌اند و دوربین اصلی آن‌ها 16 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر، ZenFone 4 و ZenFone 4 Pro به دو لنز 12 و 16 مگا پیکسلی (IMX351 سونی) مجهز شده‌اند. در آخر ZenFone 4 Max از لنز دوگانه 13 مگا پیکسلی بهره می‌برد ولی ZenFone 4 Max Pro به ماژول دوربین دوگانه با لنزهای 16 مگا پیکسلی مجهز شده است.

ازنظر قیمت نهایی هم به نظر می‌رسد ZenFone 4 Max با 234 دلار ارزش، ارزان‌ترین نسخه این 6 گانه باشد. بعد از آن نوبت به ZenFone 4 Selfie با قیمت حدودا 279 دلار می‌رسد درحالی‌که Selfie Pro به قیمت 379 دلار وارد بازار می‌شود. از طرفی، ZenFone 4 399 دلار است درحالی‌که قیمت ZenFone 4 Pro از حداقل 599 دلار آغاز می‌شود. قیمت این گوشی‌ها در بازار هند هنوز مشخص نیست اما با توجه به نزدیک شدن روز عرضه نهایی این نسخه‌ها حدس می‌زنیم کمپانی تایوانی ایسوس به‌زودی اخبار تکمیلی را درباره قیمت و نحوه عرضه گوشی‌های مذکور در هند، منتشر می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد کلهر

۱۳۹۶/۶/۱۵
نمایندگی ایسوس ایران در رونمایی گوشی ذنفون3 قول داد تعلل و دیرکردش در وارد کردن این گوشی به کشور رو با واردات سریع‌تر ذنفون4 جبران کنه، امیدواریم پای فولشون باشن

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۵
زنفون4 خوبه اما دوست داشتم ایسوس اینهمه مدل های متعدد از زنفون4 ارائه نکنه و نهایتش دو مدل در دو نوع حافظه به عنوان مثال 64 و 128 ارائه کنه ، گیج کننده هست این همه مدل ، چه خبره ؟! بهتر بود همه امکانات مهم زنفون4 در یک مدل جمع شود و به عنوان مثال تفاوتشان فقط در دو مقدار حافظه داخلی باشد، به این شکل بدون شک خریداران زیادی پیدا میکرد که البته با این حال و عالی هستن
?????