خانهاخبار
دوربین دوگانه iPhone 7 Plus دوباره تایید شد

دوربین دوگانه iPhone 7 Plus دوباره تایید شد

امسال شایعاتی که در مورد آیفون 7 وجود دارد با شک و تردید زیادی روبه‌روست. در میان خبرهایی که در رد یا تایید دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس منتشر می‎شود، تصویری فاش شده است که حضور این ویژگی را دوباره تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۳۱

باور کنید خود ما هم از انتشار پیاپی خبر رد و تایید دوربین دوگانه iPhone 7 Plus خسته شده‎ایم! اما آنقدر این موضوع جذاب است و اهمیت دارد که نمی‌شود درباره‌اش صحبت نکرد.

در شایعات چند روز پیش این طور عنوان شده بود که، به علت مشکلات فنی، دوربین دوگانه را در آیفون 7 پلاس نخواهیم دید. این خبر در حالی منتشر شد که تصاویر فاش‌شده از قاب آیفون، دوربین دوگانه آن را تایید می‌کرد.

ساعتی پیش تصویر جدیدی به بیرون درز کرد که دوباره همه چیز را تغییر داد. در تصویر زیر بدنه iPhone 7 Plus را می‌بینید که با یک لایه محافظ پوشانده شده و بسیار شبیه چیزی است که قبلا لو رفته بود.

image

گفته می‌شود نمونه نهایی آیفون 7 پلاس مجهز به اسمارت کانکتور خواهد بود و ممکن است از باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی شارژ وایرلس استفاده کند. همچنین گمانه‌‌زنی‌هایی در مورد دو سیم‌کارته شدن آیفون بعدی اپل وجود دارد که باور کردن آن کمی سخت است.

با اینکه سه ماه دیگر تا رونمایی رسمی از آیفون‌های بعدی اپل زمان باقی مانده است، امیدواریم هرچه زودتر تکلیف این شایعات مشخص شود تا هم ما و هم شما از سردرگمی نجات پیدا کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ارسلان

۱۳۹۵/۵/۱۹
شما اولین آیفون رو بخری درک میکنی.زیاد به اعداد اپل دقت نکن.برو اپل۵ بخر همه نوت ها رو مثله بت ها میشکونی

mahdi

۱۳۹۵/۴/۲
امیدوارم اینکار نکن چون واقعا گوشیهای که اینکار کردن زشت شدن به جای اینکار همون کیفیت دوربین ببرن بالا گوشی باریکتر کنن یه فکری به حال باطری ایفون بشه که هم زود شارژ تمام میکنه هم دیر شارژ میشه اچ تی سی اولین بار اینکار کرد موفقیت نداشت و تو پرچمدار جدیدش m10 استفاده نکرد مطمئنم ال جی هم اینکار سال بعد نمیکنه

کامیار

۱۳۹۵/۳/۳۱
استعداد خوبی تو طنزگویی داری احسنت

reeza

۱۳۹۵/۳/۳۱
سامسونگ دو سال پیش اورده بود ، نوکیا 4 سال پیش شارژر وایرلس داشت ! نکنه میگی اولین بار سامسونگ از این گجت استفاده کرد؟؟

حامد

۱۳۹۵/۳/۳۱
"سردرگمی" ؟؟! یعنی الان همه محتاج ایفون جدیدن و دارن از سردرگمی میمیرن که باید "نجات" پیدا کنن ؟ بیخیال ... یه گوشیه که میاد تهش اینه که یا ملت میخرن یا نمیخرن ، قرار نیست به خاطر یه ابزار نابود شن :))