خانهاخبار
آیفون 7 ممکن است دو سیمکارته باشد!

آیفون 7 ممکن است دو سیمکارته باشد!

در شایعات جدیدی که در مورد iPhone 7 منتشر شده است آمده که گوشی هوشمند بعدی اپل ممکن است از قابلیت نصب دو سیم کارت پشتیبانی کند.
۱۳۹۵/۳/۳۰

به شایعات مختلفی که در مورد آیفون بعدی اپل منتشر شده است حالا باید شایعه دو سیم‌کارته بودن آن را اضافه کرد. از تصاویر فاش شده منسوب به iPhone 7 این طور برمی‌آید که آیفون بعدی اپل ممکن است قابلیت نصب و استفاده از دو سیم‌کارت را داشته باشد؛ ادعایی که عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد.

درهمین حال هنوز شایعات قبلی در مورد دوربین دوگانه iPhone 7 Plus و حذف جک هدفون قطعی نشده است و هر روز خبرهایی در تایید یا رد آنها می‌شنویم. در این تصاویر بار دیگر به حضور دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس اشاره شده است، ولی عنوان می‌شود جک 3.5 میلی‌متری هدفون همچنان پابرجا خواهد بود.

به هر حال چیزی تا فرا رسیدن سپتامبر باقی نمانده است و به زودی تمام حقایق در مورد iPhone 7 را خواهیم فهمید. نظر شما در مورد دو سیم‌کارته شدن آیفون چیست؟ ایا از اضافه شدن چنین امکانی استقبال می‌کنید یا دوست دارید آیفون شما تک سیم باقی بماند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

صفا

۱۳۹۵/۸/۱۸
اپل باید دو سیم بزنه
هرکی نخواست تک سیم بخره
حق انتخاب رو باید بده ب مردم

Ali Dehghani

۱۳۹۵/۴/۵
اگه سیم کارت رو حذف کنه دیگه فقط تویه چند کشور محدود که شبکه موبایل CDMA دارن گوشی هاش قابل استفاده میشه و تحت هیچ عنوانی اپل این کار رو نمیکنه
البته در حال حاضر هم اپل گوشی های بدون درگاه سیم کارت هم تولید میکنه که فقط توی آمریکا و کانادا و اون هم فقط تحت قرارداد verizon هست .چون این اپراتور علاوه بر شبکه GSM از شبکه CDMA هم پشتیبانی میکنه و کسایی که میخوان از شبکه CDMA استفاده کنن اون گوشی هاش رو میگیرن
فرق این دو شبکه هم در اینه که تو شبکه GSM اپراتور شماره تلفن رو روی سیم مارت ثبت میکنه که کاربر هروقت دلش خواست میتونه اون رو توی هر گوشی ای بزاره ولی تویه شبکه CDMA اپراتور شماره رو روی IMEI موبایل کاربر ثبت میکنه و دیگه نیازی به سیم کارت نیست و هروقت که کاربر بخواد موبایلش رو عوض کنه باید با اپراتور تماس بگیره و IMEI موبایل جدیدش رو بده تا شماره رو به موبایل جدیدش انتقال بدن
به همین خاطر شبکه GSM بسیار فراگیرتر هستش تویه سراسر جهان
با تشکر از جی اس ام عزیز

میلاد

۱۳۹۵/۴/۴
منم اینو شنیدم.
قراره یه کد ماهواره ای یا شبکه جایگزین سیم شه.البته بستگی به اپراتورای آمریکا داره.

محمد

۱۳۹۵/۳/۳۱
آيفون همين الان هم تبلت هاى بدون سيمكارت داره ولى فقط براى كارهاى اينترنتى ولى اگه گوشي هاشو بخاد بدون سيمكارت كنه پس چطورى بايد باهاش تماس گرفت،ميفهمى چى ميگى خودتم؟

امیر

۱۳۹۵/۳/۳۱
گوشی همراه من هم اپل هست. راستش اکثر تازه به دوران رسیده ها هم سعی میکنن اپل دستشون بگیرن و کلی آدم خز (به قول دوستمون) اپل بازن. اینکه برند خاصیه شکی توش نیست ولی مثلن دوسیم کارت شدنش چه چیزی از خاص بودنش کم میکنه؟ من که استقبال میکنم.