خانهاخبار
نشانه‌های جدید از دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور در آیفون 7 پلاس

نشانه‌های جدید از دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور در آیفون 7 پلاس

عکس‌های منتشر شده از قاب ژله‌ای آیفون نشان می‌دهد که iPhone 7 Plus اپل از دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور بهره می‌برد.
۱۳۹۵/۳/۲۲

هرچه به پاییز و رونمایی از آیفون‌های جدید اپل نزدیک می‌شویم، اخبار، شایعات و عکس‌های بیشتری در ارتباط با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو می‌رود. این بار اما شایعاتی متفاوت منتشر شده است.

رندرهای جدید از این دو دستگاه در قاب‌هایشان منتشر شده است؛ قاب‌هایی که هر کدام از آنها تنها به یکی از آیفون‌های جدید اپل (در سه رنگ مختلف) تعلق دارد. با توجه به اینکه تولیدکننده‌های قاب گوشی، پیش از عرضه رسمی گوشی، به شماتیک آن دسترسی دارند تا لوازم جانبی را به‌موقع به بازار برسانند، احتمالا رندرهای فاش‌شده ظاهر آیفون را آشکار می‌کند.

از این رندرها می‌توان فهمید آیفون 7 اپل 6 میلی‌متر ضخامت دارد و آیفون 7 پلاس نیز از دوربین دوگانه در پشت بدنه بهره می‌برد. در بخش پایینی پشت گوشی اسمارت کانکتور نیز به چشم می‌خورد؛ شبیه آنچه در آیپد پروهاست و برای استفاده از برخی لوازم جانبی به کار می‌رود. در مورد وجود این پورت روی آیفون 7 پلاس پیش‌تر هم صحبت‌هایی بود و گزارش‌های ضد و نقیضی نیز منتشر شده بود. حالا عکس قاب‌های آیفون حضور این پورت را تایید می کند.

این قاب‌ها از هم اکنون پیش‌فروش شده‌اند. اما آیا این قاب‌ها به راستی ظاهر واقعی آیفون را نشان می‌دهند؟

iPhone 7 Plus

 

iPhone 7

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza034n

۱۳۹۵/۳/۲۳
. در بخش پایینی پشت گوشی اسمارت کانکتور نیز به چشم می‌خورد؛ شبیه آنچه در آیپد پروهاست و برای استفاده از برخی لوازم جانبی به کار می‌رود.

علی

۱۳۹۵/۳/۲۲
کاناکتر به چه دردی میخوره اصلا؟؟
همون تاچ پد؟