خانهاخبار
سری گلکسی اس ۲۵ در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود

سری گلکسی اس ۲۵ در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود

برخلاف گزارش‌های قبلی، نسل بعدی سری پرچمدار سامسونگ در دو مدل اسنپدراگون و اگزینوس روانه بازار خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۱۵

پس از یک سال غیبت، تراشه اگزینوس امسال با سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ به رقابت‌ها بازگشت. در این رابطه، ماه گذشته افشاگری ادعا کرد که سامسونگ قصد دارد سری پرچمدار سال آینده خود یعنی سری گلکسی اس ۲۵ را تماما با تراشه‌های اگزینوس روانه بازار کند. 

حالا اما وبسایت DigiTimes ضمن رد شایعات قبلی و با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد که نسل آینده سری پرچمدار سامسونگ همچنان در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون به فروش خواهد رسید. 

طبق ادعای این گزارش جدید، سری گلکسی اس ۲۵ به مانند نسل قبلی خود در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود که شامل تراشه‌های اگزینوس ۲۵۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل چهار می‌شوند. متاسفانه در گزارش DigiTimes اشاره‌ای به بازارهای هدف دو نسخه اگزینوسی و اسنپدراگون سری گلکسی اس ۲۵ نشده است.

سری گلکسی اس ۲۴

در صورتی که سامسونگ به برنامه عرضه سری گلکسی اس ۲۴ پایبند باشد، انتظار داریم که گلکسی اس ۲۵ اولترا در یک نسخه اسنپدراگون ۸ نسل چهار به فروش برسد در حالی که گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ پلاس در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

گزارش قبلی اذعان کرده بود که نسل جدید گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد تنها در یک نسخه اسنپدراگون معرفی می‌شوند. با این وجود، یک شایعه دیگر ادعا کرد که گلکسی زد فلیپ ۶ احتمالا با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ همراه می‌شود. در صورت صحت این موضوع، برای اولین بار در تاریخ سری گلکسی زد یک مدل از آن با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود.

با توجه به این انتشار این گزارش‌ها، به نظر می‌رسد سامسونگ اعتماد سابق به تراشه اختصاصی خود را بازیافته و درنظر دارد که گوشی‌های پرمیوم و گران‌قیمت خود را با مدل‌های جدید اگزینوس عرضه کند. 

پیش‌بینی می‌شود که در مقایسه با اگزینوس ۲۴۰۰، اگزینوس ۲۵۰۰ با بهینه‌سازی‌های مهمی در زمینه عملکرد پردازشی و مصرف انرژی همراه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)