خانهاخبار
امتیاز چشمگیر پرچمدار ویوو در آنتوتو؛ تراشه مدیاتک خوش درخشید!

امتیاز چشمگیر پرچمدار ویوو در آنتوتو؛ تراشه مدیاتک خوش درخشید!

ویوو X100s که پرچمدار جدید برند ویوو محسوب می‌شود به تازگی در بنچمارک آنتوتو قرار گرفته و امتیاز قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است.

۱۴۰۳/۲/۱۰

گوشی ویوو X100s که یکی از پرچمدارهای موردانتظار برند ویوو محسوب می‌شود اخیرا با تراشه معرفی‌نشده دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در بنچمارک آنتوتو قرار گرفته و موفق شده امتیاز بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

پرچمدار نسل فعلی ویوو موسوم به ویوو X100 که در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ امتیاز حدودی ۲٬۲۰۰٬۰۰۰ را در بنچمارک آنتوتو ثبت کرد. حالا ویوو X100s توانسته در آنتوتو امتیازی فراتر از نسل قبلی خود را کسب کند که خبر از بهبود قابل توجه آن می‌دهد.

امتیاز آنتوتو ویوو X100s

با توجه به پایگاه اطلاعاتی آنتوتو، ویوو X100s امتیاز کلی ۲٬۳۰۵٬۲۶۷ را ثبت کرده که عملکرد پردازشی قدرتمند آن را تایید می‌کند. در دو بخش پردازنده مرکزی و گرافیکی، پرچمدار ویوو به ترتیب امتیازهای ۵۳۸٬۸۰۹ و ۹۴۰٬۹۴۴ را کسب کرده است. در بخش تجربه کاربری ویوو X100 امتیاز ۳۵۳٬۱۷۷ را ثبت کرده و در بخش حافظه امتیاز ۴۷۲٬۳۳۷ را به خود اختصاص داده است.

گزار‌ش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس به عنوان نسخه اورکلاک‌شده دیمنسیتی ۹۳۰۰ معرفی خواهد شد. بنچمارک گیک‌بنچ چندی پیش فاش کرد که تراشه جدید مدیاتک از یک هسته کورتکس X4 با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتز، سه هسته کورتکس X4‌ با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره خواهد برد. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز Immortalis -G720 MC12 خواهد بود.

ویوو X100 پرو

جدا از تراشه جدید، شایعه شده که ویوو X100s از مشخصات فنی مشابه ویوو X100 برخوردار خواهد شد. البته به نظر می‌رسد پرچمدار جدید ویوو به جای نمایشگر خمیده نسخه قبلی با نمایشگر تخت همراه خواهد شد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های تیتانیومی، آبی، مشکی و سفید خواهد بود.

ویوو احتمالا دو گوشی ویوو X100s و ویوو X100 اولترا را در اواخر ماه مه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. از سوی دیگر، مدیاتک نیز تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس را به احتمال زیاد در اوایل ماه مه رونمایی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)