خانهاخبار
بخشی از مشخصات فنی وان پلاس نورد ۴ فاش شد

بخشی از مشخصات فنی وان پلاس نورد ۴ فاش شد

گوشی موردانتظار وان پلاس به تازگی در چندین پایگاه اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۰

سال گذشته، وان پلاس از گوشی وان پلاس Ace 2V برای بازار چین رونمایی کرد و سپس این گوشی را با نام وان پلاس نورد ۳ روانه بازارهای جهانی کرد. حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چین قصد دارد که امسال نیز استراتژی مشابه‌ای را پیاده‌سازی کند.

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس ماه گذشته گوشی وان پلاس Ace 3V را برای بازار چین معرفی کرد. انتظار داریم که این گوشی با نام وان پلاس نورد ۴ در اختیار بازارهای جهانی قرار بگیرد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک گوشی متعلق به برند وان پلاس با شناسه مدل CPH2621 در بنچمارک گیک‌بنچ و گواهی Eurofins ثبت شده است. با توجه به اطلاعات به قرار گرفته در این دو پایگاه اطلاعاتی، به نظر می‌رسد شناسه CPH2621 به گوشی وان پلاس نورد ۴ تعلق دارد. 

وان پلاس Ace 3v

وان پلاس Ace 3V

گواهی Eurofins تایید کرده که گوشی وان پلاس CPH2621 از باتری با ظرفیت واقعی ۵۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. البته احتمالا ظرفیت باتری این گوشی برابر با ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اعلام خواهد شد. این گواهی همچنین نشان داده که وان پلاس نورد ۴ احتمالا با آداپتور شارژ ۸۰ واتی همراه خواهد شد.

از سوی دیگر، گوشی وان پلاس CPH2621 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. متاسفانه در این بنچمارک نام تراشه گوشی وان پلاس ذکر نشده ولی جزئیات پردازنده مرکزی و گرافیکی تایید می‌کنند که وان پلاس نورد ۴ به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد.

وان پلاس نورد ۴ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندورید ۱۴ در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گوشی وان پلاس به ترتیب امتیازهای ۱۸۱۸ و ۴۵۲۶ را به خود اختصاص داده است.

وان پلاس Ace 3v پنل پشتی

گواهی Camera FV-5 نشان داده که دوربین اصلی وان پلاس CPH2621 می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۱۲٫۶ مگاپیکسل را ثبت کند. در صورتی که این رزولوشن مربوط به فناوری ترکیب پیکسلی ۴ در ۱ باشد، به نظر می‌رسد وان پلاس نورد ۴ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

دوربین اصلی وان پلاس نورد ۴ از گشودگی دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری بهره خواهد برد و با لرزشگیر اپتیکال همراه خواهد شد. از سوی دیگر، دوربین سلفی نیز از گشودگی دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر الکترونیکی برخوردار خواهد شد. دوربین سلفی دستگاه احتمالا سنسور ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)