خانهاخبار
پلی استور از خواب زمستانی بیدار شد: دانلود همزمان دو برنامه

پلی استور از خواب زمستانی بیدار شد: دانلود همزمان دو برنامه

خبر خوب برای کاربران اندروید! پلی استور بالاخره از دانلود همزمان دو برنامه پشتیبانی می‌کند. این تغییر کوچک اما کاربردی، به شما کمک می‌کند تا زمان راه‌اندازی گوشی جدید خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.
 

۱۴۰۳/۲/۱۰

هنگامی که یک گوشی اندرویدی جدید تهیه می‌کنید، اولین گام معمولاً نصب برنامه‌های مورد نیاز و مورد علاقه‌تان است. اما در گذشته، مجبور بودید منتظر بمانید تا گوگل‌پلی استور هر برنامه را به صورت جداگانه دانلود کند.

این کار به‌خصوص برای کسانی که چندین برنامه را در این فرآیند دانلود می‌کنند، بسیار خسته‌کننده است.

با این حال، اخیراً به نظر می‌رسد گوگل این فرآیند را سریع‌تر و موثرتر کرده است.

اکنون، پلی استور قادر به دانلود همزمان دو برنامه است. این تغییر اگرچه کوچک به نظر می‌رسد، اما  هر کاری که به کاهش زمان راه‌اندازی گوشی جدید کمک کند، یک امتیاز محسوب می‌شود.

این قابلیت در دستگاه Samsung Galaxy S23 Ultra تست شده است و گزارش‌ وب‌سایت خبری ۹to5Google  نشان می‌دهند که در چندین دستگاه Pixel نیز کار می‌کند. بنابراین، با استفاده از نسخه جدید اندروید و آخرین نسخه پلی استور، این ویژگی در دسترس خواهد بود.

در تصویر زیر، امکان دانلود همزمان دو برنامه را مشاهده می‌کنید:  

دانلود همزمان دو برنامه در پلی استور

متاسفانه، گوگل امکان دانلود همزمان چندین به‌روزرسانی را فراهم نکرده است.
 
همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا که از دانلود همزمان برنامه‌های جدید پشتیبانی می‌کند، امکان دانلود همزمان به‌روزرسانی برنامه‌های موجود را ندارد.
 
عدم امکان دانلود همزمان چندین به‌روزرسانی در گوگل

بدیهی است که با در نظر گرفتن این موضوع که اکثر کاربران به ندرت به‌صورت همزمان چندین برنامه را نصب می‌کنند (به‌جز راه‌اندازی اولیه‌ی یک گوشی جدید)، دریافت به‌روزرسانی همزمان برای چندین برنامه، احتمالاً یک تغییر مهم‌تر در راستای بهبود کیفیت زندگی کاربران اندروید به شمار می‌رود.

با این حال، به نظر می‌رسد گوگل این تغییرات را به صورت مرحله‌ای اعمال می‌کند و ممکن است به زودی شاهد امکان دانلود همزمان به‌روزرسانی‌ها باشیم.

آیا امکان دانلود همزمان چندین برنامه در گوشی اندرویدی شما وجود دارد؟ نام برند و مدل گوشی خود را به همراه اینکه آیا با این محدودیت مواجه هستید یا خیر، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)