خانهاخبار
گوشی‌های ال‌جی K11 Plus و K11 Alpha معرفی شدند

گوشی‌های ال‌جی K11 Plus و K11 Alpha معرفی شدند

شرکت ال‌جی از میان‌رده‌های جدیدش با نام تجاری K11 Plus و K11 Alpha در برزیل رونمایی کرده است. هر دو مدل به نمایشگر 5.3 اینچی HD مجهز شده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارند.
۱۳۹۷/۵/۳

شرکت ال‌جی در برزیل از دو گوشی جدید از خانواده K میان‌رده‌های خود رونمایی کرده است؛ گوشی‌های جدید ال‌جی با نام تجاری K11 Plus و K11 Alpha معرفی شده‌اند. هر دو مدل از نظر مشخصات سخت‌افزاری و طراحی مشابه هستند اما دوربین و حافظه رم، باعث تمایز این دو مدل از یک‌دیگر می‌شود. لازم به‌ذکر است که گوشی‌های جدید ال‌جی K11 Plus و K11 Alpha محصولات کاملا جدیدی نیستند و شاید بتوان آن‌ها را نسخه تغییر برندیافته میان‌رده پیشین ال‌جی یعنی LG K10 (مدل 2018) عنوان کرد؛ این گوشی در برخی بازارها با نام تجاری متفاوتی عرضه شده است و علاقه‌مندان در ایتالیا نیز می‌توانند نسخه 2018 گوشی LG K10 را با نام تجاری LG K11 خریداری نمایند.

image

صرف‌نظر از این موضوع، LG K11 Plus و LG K11 Alpha را نمی‌توان یک میان‌رده مناسب برای رقابت با دیگر گوشی‌ها در بازار توصیف نمود؛ از آنجایی‌که مشخصات سخت‌افزاری هر دو مدل مشابه است، باید گفت که میان‌رده‌های جدید ال‌جی به صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن HD (یا 720 در 1280 پیکسل) و نسبت ابعاد 16:9 مجهز شده‌اند و این در حالی است که سازندگان دیگر گوشی‌های میان‌رده خود را با نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 ارائه می‌دهند. همچنین حاشیه‌های زیادی در اطراف نمایشگر گوشی LG K11 Alpha و LG K11 Plus دیده می‌شود که با روند مرسوم در سال 2018 هم‌خوانی ندارد. ال‌جی گوشی‌های جدید خود را با پردازنده MediTek MT6750 همراه ساخته است؛ فرکانس هسته‌های پردازشی در این چیپ‌ست به 1.5 گیگاهرتز می‌رسد. 

یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت، انرژی موردنیاز برای پردازنده و نمایشگر را تأمین می‌کند؛ در گوشی‌های جدید ال‌جی خبری از پورت USB Type-C نیست و کره‌ای‌ها به درگاه قدیمی‌تر Micro USB بسنده کرده‌اند. همچنین هر دو گوشی LG K11 Alpha و LG K11 Plus از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کنند و قادر به ارائه‌ی صدای فراگیر DTS: X هستند. احراز هویت کاربران در گوشی‌های جدید ال‌جی به واسطه سنسور اثرانگشت ممکن شده است؛ حسگر اثرانگشت در میان‌رده‌های LG K11 Alpha و LG K11 Plus در قاب پشتی و زیر دوربین جای گرفته است. 

image

تا به این‌جا، مشخصات گوشی‌های جدید ال‌جی با یک‌دیگر مشابه بود اما حال به تفاوت‌های میان LG K11 Alpha و LG K11 Plus نگاهی خواهیم انداخت؛ اول از همه گوشی LG K11 Plus به سه گیگابایت رم مجهز شده است و از سه گیگابایت رم بهره می‌گیرد و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته شده است. در قاب پشتی نیز شاهد جای‌گیری سنسور 13 مگاپیکسلی هستیم که یک فلاش LED آن‌را همراه می‌کند و در جلوی گوشی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده شده است. گوشی LG K11 Alpha نیز از دو گیگابایت رم بهره می‌گیرد و تنها 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ عکاسی در این گوشی به کمک یک سنسور 8 مگاپیکسلی امکان‌پذیر شده است و عکس‌های سلفی را نیز دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی به ثبت می‌رساند.

شرکت ال‌جی اعلام کرده است که LG K11 Alpha و LG K11 Plus را در ماه اوت عرضه خواهد شد؛ نسخه Plus با قیمت 270 یورو ارائه خواهد شد و به رنگ طلایی، آبی و مشکی قابل خریداری است. همچنین مدل Alpha با قیمت 220 یورو به رنگ مشکی و طلایی ارائه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)