خانهاخبار
نسل جدید سری نوا به تراشه پرچمدار هواوی مجهز می‌شود

نسل جدید سری نوا به تراشه پرچمدار هواوی مجهز می‌شود

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند هواوی نوا ۱۳ پرو و نوا ۱۳ اولترا به تراشه Kirin 9010 و فناوری تصویربرداری XMAGE‌ مجهز خواهند شد.

۱۴۰۳/۲/۱۰

هواوی اخیرا از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری هواوی Pura 70 رونمایی کرد که در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسند. حالا اما به نظر می‌رسد هواوی تمرکز خود را توسعه نسل جدید سری نوا (Nova)‌ موسوم به سری نوا ۱۳ قرار داده که احتمالا در ماه ژوئن برای بازار چین معرفی می‌شوند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی بخشی از مشخصات فنی دو مدل اولترا و پرو سری هواوی نوا ۱۳ فاش شده است. 

سری هواوی نوا ۱۲

سری هواوی Pura 70‌ با قیمت پایه ۵٬۳۹۹ یوآن (۷۸۰ دلار)‌ برای بازار چین عرضه شده است. در نتیجه، سری هواوی نوا ۱۳ برای کاربرانی مناسب است که تمایل به خرید پرچمدارهای مقرون به صرفه با قیمت حدودی ۳۰۰۰ یوآن (حدود ۴۰۰ دلار) را دارند. 

افشاگری به نام Fixed Focus Digital‌ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که هواوی نوا ۱۳ پرو و هواوی نوا ۱۳ اولترا احتمالا به تراشه موجود در سری هواوی Pura 70 مجهز خواهند شد. برای یادآوری، سری پرچمدار هواوی از تراشه Kirin 9010 بهره می‌برد.

در حال حاضر، دو سری پرچمدار میت و Pura هواوی از فناوری اختصاصی تصویربرداری XMAGE برخوردار شده‌اند. حالا گزارش شده که هواوی نوا ۱۳ پرو و نوا ۱۳ اولترا نیز این فناوری تصویربرداری را به ارث خواهند برد. 

مشخصات فنی سری هواوی نوا ۱۳

در مقایسه با خانواده هواوی نوا ۱۲، به نظر می‌رسد که سری هواوی نوا ۱۳ با بهبودهای مهمی در بخش‌های مختلفی مانند عملکرد پردازشی، مقاومت و قابلیت‌های عکاسی همراه خواهد شد. 

در گزارشی دیگر، افشاگری به نام Smart Pikachu نیز اذعان داشته که سری هواوی نوا ۱۳ از تراشه Kirin 9010 بهره خواهد برد. همچنین به غیر از مدل استاندارد سری که به نمایشگر تخت مجهز خواهد شد، تمامی مدل‌های سری هواوی نوا ۱۳ از نمایشگر با لبه‌های تخت برخوردار خواهد شد.

شایعه شده که نمایشگر تمامی مدل‌های سری هواوی نوا ۱۳ از رزولوشن تصویر 1.5K‌ پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، نسل جدید سری نوا احتمالا تجربه عکاسی سلفی بهبودیافته‌ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سری هواوی نوا ۱۳ از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

جزییات فنی سری هواوی نوا ۱۳

افشاگر Smart Pikachu در گزارشی دیگر ادعا کرده که سری هواوی نوا ۱۳ با سیستم عامل HarmonyOS عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی نسل جدید سری نوا می‌توان به قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی، سنسور تله‌فوتو پریسکوپی و ویژگی اتصال ماهواره‌ای اشاره کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری هواوی نوا ۱۳ به احتمال زیاد در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)