خانهاخبار
نمایشگر موتو زد 2 فورس فقط در برابر شکستن مقاوم است!

نمایشگر موتو زد 2 فورس فقط در برابر شکستن مقاوم است!

موتورولا به تازگی پرچم‌دار امسال خود یعنی موتو زد 2 فورس را معرفی کرده است اما ظاهرا نمایشگر آن، به سادگی دچار خط و خش می‌شود. موتورولا پاسخی برای این موضوع داده است.
۱۳۹۶/۵/۱۱

موتورولا پاسخی در رابطه با اعتراض برخی کاربران منتشر کرده که به خش افتادن سریع نمایشگر موتو زد 2 فورس معترض بودند. این نمایشگر ShatterShield نام دارد که البته این ویژگی در بسیاری از گوشی‌های موتورولا مورد استفاده قرار گرفته است و در صورت افتادن گوشی حتی از ارتفاع زیاد، مانع از شکستن صفحه نمایش می‌شود. نمایشگر بسیاری از گوشی‌ها ممکن است با ابزاری مانند کلید خط بیفتد اما نگرانی که بابت موتو زد 2 فورس وجود دارد، این است که حتی ناخن دست هم می‌تواند خط واضحی بر روی نمایشگر آن ایجاد کند. برخی بررسی‌های تخصصی نشان می‌دهد که نمایشگر مقاوم در برابر شکستگی به کار رفته در نسخه قبلی، به صورت قابل توجهی در مقابل خط و خش مقاوم بود. نگرانی دیگر این است که لایه بالایی نمایشگر ShatterShield با لایه‌های دیگر پیوستگی ندارد که باعث ایجاد حباب و صداهای غیر معمول می‌شود.

image

اما کمپانی سازنده در این مورد پاسخی داده است. موتورولا می‌گوید که این نمایشگر در مقابل شکستگی و ضربه مقاوم است و نه در مقابل خط و خش. برای آن دسته از کاربرانی که از ایجاد خط نگران هستند، موتورولا پیشنهاد می‌کند که یک محافظ صفحه تهیه کرده و بر روی نمایشگر بچسبانند. موتورولا اشاره دیگری هم داشته که احتمالا به حباب‌های هوا و صداهای مزاحم مربوط می‌شود و به گفته این شرکت، طراحی نمایشگر برای این ویژگی تغییر کرده است. به گفته موتورولا موتو زد 2 فورس از طراحی 3 بعدی بهره می‌برد تا این نمایشگر بتواند در مقابل رقبا، حرفی برای گفتن داشته باشد. به هر حال این کمپانی می‌گوید که وقتی دستگاه‌های به خرده فروشی‌ها برسند، این مشکلات حل شده است. اگر کاربری هم با نمایشگر گوشی خود مشکل داشت، می‌تواند به نزدیک‌ترین نمایندگی مراجعه کند تا مشکل برطرف شود.

موتو زد 2 فورس، پرچم‌دار موتورولا برای امسال است. این گوشی قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 835 تامین می‌کند که از نوع 64 بیتی است و با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 همراه شده است. نمایشگر آن 5.5 اینچی با رزولوشن 2560*1440 پیکسل، حافظه رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که با استفاده از درگاه کارت حافظه، تا 2 ترابایت قابلیت ارتقا دارد. مانند سایر گوشی‌های سری موتو، کاربران تجربه نرم‌افزاری نزدیک به اندروید خالص خواهند داشت. این گوشی از 10 اوت در بازارهای جهانی قابل خریداری خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)