خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۴ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۳)

راهنمای خرید بهترین گوشی بازار تا ۴ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۳)

بهترین گوشی بازار تا ۴ میلیون تومان چیست؟ این سوال قطعا توسط بسیاری از کاربران پرسیده می‌شود. در رنج قیمتی ۳ تا ۴ میلیون تومان شاهد حضور برندهای مطرحی مانند هواوی، آنر، سامسونگ، موتورولا و شیائومی هستیم که محصولات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهند. چنین تنوع بالایی باعث شده که انتخاب برای بسیاری از کاربران سخت شود. 

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های بازار تا 4 میلیون تومان که ارزش خرید بالایی دارند، معرفی کنیم. البته باید بگوییم که دستگاه‌های این فهرست بر اساس قیمت کم به زیاد مرتب شده است و اگر به دنبال گوشی های ۴ میلیونی هستید باید به انتها بروید.

مشاهده لیست قیمت روز گوشی موبایل

فهرست بهترین گوشی‌ها تا ۴ میلیون تومان

گوشی هایی که در بازه ۳ تا ۴ میلیون تومان قرار می‌گیرند، عموما محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بازار به حساب می‌آیند. این دستگاه‌ها از نظر امکانات و قدرت سخت افزاری توانایی پاسخ به اکثر نیازهای روزمره و روتین را دارند.

در این رنج قیمتی بیشتر شاهد وضوح صفحه نمایش HD و دوربین‌های دوگانه با عملکرد متوسط هستیم. این گوشی‌ها برای کاربری‌های روزمره مانند وب‌گردی، گشت و گذار داخل شبکه‌های اجتماعی و اجرای بازی‌های سبک مناسب هستند.

شیائومی ردمی A1

گوشی‌های سری ردمی A از محصولات اقتصادی و ارزان قیمت شیائومی به حساب می‌آیند و Redmi A1 در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی این شرکت چینی محسوب می‌شود. شیائومی ردمی A1 طراحی زیبا و چشم نوازی دارد و از بدنه تمام پلاستیکی ساخته شده است.

xiaomi-redmi-a1.jpg

صفحه نمایش 6.52 اینچ از نوع IPS LCD در این گوشی از وضوح +HD بهره می‌برد و می‌تواند تا 400 نیت روشن شود که روشنایی چندان مطلوبی برای یک پنل IPS به حساب نمی‌آید. همچنین این صفحه نمایش ۸۱ درصد از بخش جلویی را به خود اختصاص داده و فضای کافی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در بخش نرم افزار Redmi A1 رابط کاربری MIUI 12 مبتنی برا اندروید ۱۲ نسخه Go Edition به‌کار رفته تا مشکلی بابت نصب برنامه‌ها و بازی‌ها وجود نداشته باشد.

در قلب Redmi A1 شیائومی تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو A22 قرار گرفته که از یک پردازنده چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد. از نظر عملکرد این دستگاه تا حدودی قادر به رفع نیازهای روزمره و سبک است، ولی نباید از آن انتظارات بالایی داشت.

در قاب پشتی یک ماژول دوربین دوگانه به چشم می‌خورد که متشکل‌اند از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و لنز کمکی ۰.۰۸ مگاپیکسل. داخل ناچ پنل جلویی هم دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم قرار گرفته است. از امکانات این دوربین‌ها می‌توان به امکان فیلمبرداری Full HD اشاره کرد.

وظیفه تامین انرژی Xiaomi Redmi A1 را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برعهده دارد که از حداکثر توان شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال گوشی ارزان شیائومی هستید تا کارهای سبک خود را انجام دهید، ردمی A1 ارزش خرید بالایی دارد.

ویکو T10

ویکو T10 یک گوشی هوشمند با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه است که توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این شرکت برای T10 از بدنه تمام پلاستیکی استفاده کرده که با توجه به برچسب قیمتی محصول، نکته منفی به حساب نمی‌آید.

گوشی ویکو t10

در بخش صفحه نمایش T10 ویکو به پنلی IPS LCD با وضوح +HD مجهز شده که حدود 82 درصد از بخش جلویی را اشغال کرده است. شاید یکی از نکات منفی T10 برخورداری از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ نسخه Go Edition باشد؛ چرا که در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار آپدیت اندروید ۱۵ هستیم.

ویکو برای این گوشی ارزان قیمت از تراشه مدیاتک استفاده کرده است؛ تراشه Helio A22 که پردازنده چهار هسته‌ای دارد و از نظر قدرت پردازشی هم از پس کارهای سبک و روزمره برمی‌آید. همچنین با پشتیبانی از درگاه اختصاصی کارت حافظه، افزایش فضای ذخیره‌سازی برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

گوشی موبایل Wiko T10 به یک دوربین مجهز شده است؛ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که از فوکوس خودکار بهره می‌برد و قابلیت فیلمبرداری به صورت Full HD هم دارد. در بخش جلویی هم می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد تا این دستگاه به گزینه مناسبی برای برقراری تماس‌های تصویری تبدیل شود.

در نهایت هم باید بگوییم که گوشی موبایل Wiko T10 به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که ماندگاری مطلوبی را از خود به‌جای می‌گذارد.

شیائومی ردمی A2 پلاس

یکی دیگر از گوشی هایی که در این بازه قیمتی می‌توانید خریداری کنید، شیائومی ردمی A2 پلاس است که از طراحی زیبا و قابل قبولی دارد. همچنین باید اشاره کنیم که روی قاب پشتی، یک حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد تا کاربران به اکثر روش‌های امنیتی دسترسی داشته باشند.

گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس

ردمی A2 پلاس یک صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن +HD دارد که می‌تواند تا ۴۰۰ نیت روشن شود. یکی دیگر از نکات مثبت این گوشی قیمت مناسب شیائومی عرضه با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است که مشکلی در اجرا و نصب برنامه‌های این سیستم‌عامل ندارد.

گوشی +Redmi A2 در بخش سخت افزاری از تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو G36 استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد. همچنین باید اشاره کنیم که این دستگاه از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند که نکته مثبتی محسوب می‌شود.

در پنل پشتی یک ماژول دوربین بیضی شکل دیده می‌شود که داخل آن دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و لنز ۰.۰۸ مگاپیکسلی هم آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی هم که داخل ناچ پنل جلویی قرار گرفته وضوح حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد.

انرژی ردمی A2 پلاس را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با استفاده از شارژر ۱۰ واتی امکان شارژ مجدد گوشی خود را خواهید داشت.

آنر X5

سری X گوشی های آنر، محصولات میان‌رده و قیمت مناسب این شرکت را تشکیل می‌دهند که طی سال‌های توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. ارزان‌ترین گوشی آنر، X5 نام دارد که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده است. این گوشی خوش قیمت طراحی زیبا و چشم نوازی دارد و وزن آن به ۱۹۳ گرم می‌رسد.

گوشی آنر X5

صفحه نمایشی با رزولوشن +HD از نوع TFT LCD شاید در نگاه اول کاربران را ناامید کند، اما باید اشاره کنیم که این پنل با توجه به قیمت گوشی از کیفیت مناسبی برخوردار است.

آنر X5 با اندروید ۱۲ نسخه Go Edition عرضه شده که برای تراشه Helio G25 به‌خوبی بهینه شده است. این تراشه شامل یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می‌شود.

از نظر حافظه هم باید بگوییم که X5 آنر فقط در یک نسخه با حافظه ۳۲ گیگابایتی به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم به دست مشتریان می‌رسد. البته باید بگوییم که امکان افزایش حافظه با استفاده از درگاه اختصاصی کارت حافظه جانبی هم امکان پذیر خواهد بود.

از نظر دوربین هم باید بگوییم که این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بخش جلو دارد که از قابلیت فیلمبرداری Full HD هم پشتیبانی می‌کنند.

آنر برای X5 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است؛ باتری لیتیوم پلیمری که با استفاده از کابل microUSB شارژ می‌شود. البته باید بگوییم که امکان استفاده از OTG هم برای کاربران در نظر گرفته شده است.

شیائومی پوکو C40

یکی از بهترین گوشی های بازار تا ۴ میلیون تومان که با قیمت مناسب، امکانات قابل توجهی به کاربران ارائه می‌دهد، Poco C40 است. این گوشی از طراحی مشابه به دیگر محصولات سری پوکو استفاده می‌کند و می‌توان گفت که طراحی قابل قبول و زیبایی دارد.

گوشی شیائومی پوکو C40

در بخش صفحه نمایش هم پوکو مانند دیگر محصولات این بازه قیمتی از پنلی IPS LCD با وضوح +HD بهره می‌برد. این صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچ، تراکم ۲۶۸ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. همچنین برای محافظت هرچه بهتر از این صفحه نمایش، پوکو از محافظ گوریلا گلس استفاده کرده است.

پوکو C40 به تراشه ۱۲ نانومتری و جدید شرکت JLQ مجهز شده که محدوده عملکردی مشابه با تراشه Helio G37 دارد. این تراشه شامل پردازنده هشت هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1 می‌شود که در واقع می‌توانید انتظار سرعت مناسبی در کارهای سبک و روزمره داشته باشید.

C40 پوکو بر خلاف ظاهر خود فقط دو دوربین دارد؛ دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD دارد.

باتری گوشی موبایل پوکو C40 از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود؛ باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که ماندگاری مطلوبی دارد. همچنین این دستگاه از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند که داخل جعبه تعبیه شده است. اگر کاربری هستید که کاربری روزمره و سبکی دارید و ماندگاری بالای باتری هم برایتان نکته مهمی تلقی می‌شود، خرید پوکو C40 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شیائومی ردمی 10A

از دیگر گوشی‌های این فهرست که ارزش خرید بالایی دارد، Redmi 10A است. این گوشی خوش قیمت به حسگر اثر انگشت مجهز شده تا کاربران به اکثر روش‌های امنیتی دسترسی داشته باشند.

گوشی شیائومی ردمی 10A

در بخش نمایشگر Redmi 10A یک پنل IPS LCD با قطر ۶.۵۳ اینچ قرار گرفته که حدود ۸۲ درصد از بخش جلویی را اشغال کرده است. از نظر وضوح تصویر باید بگوییم که این پنل رزولوشن +HD دارد که پاسخگوی اکثر نیازهای کاربران خواهد بود.

انتخاب شیائومی برای بخش سخت افزار ردمی 10A تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک است که به‌دلیل برخورداری از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 سرعت و قدرت کافی برای انجام دادن کارهای روزمره و سبک دارد.

در نگاه اول ماژول دوربین خبر از حضور چندین دوربین می‌دهد، اما در واقع ردمی 10A فقط به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که از قابلیت فوکوس خودکار هم بهره می‌برد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم به دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است که کاربران امکان فیلمبرداری با کیفیت Full HD را خواهند داشت.

از دیگر نکات مثبتی که ارزش خرید ردمی 10A را افزایش می‌دهد می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

جی پلاس X20

جی پلاس X20 یکی از گوشی‌های قیمت مناسب این شرکت ایرانی است که مشخصات فنی قابل قبولی دارد. ایکس ۲۰ جی پلاس به صفحه نمایشی ۶.۵ اینچ از نوع IPS LCD مجهز شده و محتوا را با کیفیت +HD نمایش می‌دهد. اما نکته جالب توجه این دستگاه در بخش نمایشگر، برخورداری از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که باعث سریع‌تر و روان‌تر شدن رابط کاربری می‌شود.

گوشی جی پلاس X20

جی پلاس برای X20 به سراغ تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک مدل Helio G37 رفته که شامل پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می‌شود تا این دستگاه در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سبک، قدرت کافی داشته باشد.

همچنین این گوشی قیمت مناسب از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند؛ در واقع کاربران به هیچ عنوان با این دستگاه به مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی برخورد نمی‌کنند.

گوشی G Plus X20 در بخش دوربین هم مشخصات قابل توجهی دارد؛ دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی. در بخش جلویی هم دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است و دوربین پشت و هم دوربین جلو از قابلیت فیلمبرداری به صورت Full HD پشتیبانی می‌کنند.

جی پلاس ایکس ۲۰ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که قابلیت شارژ با حداکثر توان ۱۵ وات را دارد. از دیگر نکات مثبت گوشی X20 جی‌پلاس می‌توانیم به برخورداری از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اشاره کنیم.

نوکیا G11 پلاس

شرکت نوکیا طی سال‌های اخیر با تولید محصولات قیمت مناسب توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. Nokia G11 Plus از جدیدترین گوشی‌های این شرکت محبوب و با سابقه به حساب می‌آید که از طراحی سال‌های گذشته خود الهام گرفته است.

گوشی نوکیا G11 پلاس

صفحه نمایش 6.52 اینچ با پنل IPS LCD نوکیا G11 پلاس می‌تواند محتوا را با کیفیت +HD نمایش دهد. همچنین به‌لطف نرخ نوسازی ۹۰ هرتز سرعت بالایی دارد. از نکات مثبت این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با قابلیت ارتقا به نسخه ۱۳ اشاره کرد.

نوکیا برای سخت افزار G11 پلاس به سراغ تراشه ۱۲ نانومتری شرکت Unisoc مدل T606 رفته است؛ تراشه‌ای که قدرت خود را از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 دریافت می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که +G11 برای کارهای روزمره و سبک گزینه قابل اعتمادی به حساب می‌آید.

قاب پشتی نوکیا G11 از یک ماژول دوربین دوگانه میزبانی می‌کند که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی نوکیا G11 پلاس انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که ماندگاری مطلوبی دارد. البته باید بگوییم که این دستگاه از شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند که چندان سریع نیست. 

اگر به دنبال دستگاهی هستید که رابط کاربری ساده، صفحه نمایش سریع و باتری با ماندگاری مناسب داشته باشد، گوشی نوکیا G11 پلاس می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

وان پلاس نورد N100

یکی از بهترین گوشی های بازار تا ۴ میلیون تومان، قطعا وان پلاس نورد ان ‍۱۰۰ است. این دستگاه در کنار قیمت مناسب، از سخت افزار توانمندی هم بهره می‌برد.

گوشی وان پلاس نورد n100

نورد N100 از یک صفحه نمایش 6.52 اینچ از نوع IPS LCD با وضوح +HD بهره می‌برد که صفحه نمایش آن قادر به نمایش 256 پیکسل در هر اینچ است. همچنین نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هم سبب شده تا انیمیشن‌های رابط کاربری بسیار روان‌تر نمایش داده شوند.

این گوشی خوش قیمت در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و به همین علت با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ وارد بازار شده است که شاید تنها نکته منفی آن باشد.
در بخش سخت افزار Nord N100 به تراشه اسنپدراگون 460 مجهز شده است که به‌دلیل برخورداری از پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 610 عملکرد قابل قبول و سریعی را ارائه می‌دهد.

وان پلاس Nord N100 از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای بخش سلفی در نظر گرفته شده که می‌تواند ویدیو با کیفیت Full HD ضبط کند.

از نظر باتری باید بگوییم که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی خوش قیمت ماندگاری مطلوبی دارد و از شارژ سریع ۱۸ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A04e

یکی دیگر از گوشی هایی که در رنج قیمتی ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، گلکسی A04e نام دارد. این گوشی قیمت مناسب در سال ۲۰۲۲ تولید و عرضه شد و از نظر شباهت زیادی به مدل‌های بالارده این سری دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A04e

در بخش صفحه نمایش مانند دیگر گوشی‌های معرفی شده، A04e به نمایشگری 6.5 اینچ از نوع PLS LCD مجهز شده که توانایی ارائه وضوح تصویر +HD را دارد.

رابط کاربری سامسونگ به‌دلیل راحتی در استفاده و قابلیت‌های فراوان، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال سادگی در استفاده هستند. گلکسی A04e با اندروید ۱۲ و رابط‌کاربری One UI 4.1 Core عرضه شده است و دستگاه نسبتا جدیدی به حساب می‌آید.

در بخش سخت افزار این گوشی تراشه مدیاتک هلیو P35 قرار گرفته که به دلیل برخورداری از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، سرعت مناسبی دارد. مجموعه سخت افزاری این تراشه هم با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 تکمیل می‌شود تا به راحتی از پس امور روزانه یا بازی‌های سبک برآید.
امکان افزایش حافظه داخلی هم یکی دیگر از قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که سامسونگ برای گلکسی A04e در نظر گرفته است.

روی قاب پشتی دو بیرون زدگی به چشم می‌خورد که دوربین‌های این گوشی ارزان سامسونگ را تشکیل می‌دهد؛ دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی داخل حفره پنل جلویی هم دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در نهایت انرژی روزانه این گوشی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از طریق درگاه تایپ سی امکان شارژ مجدد آن را خواهید داشت.

سامسونگ گلکسی A04

با افزایش بودجه خود به چهار میلیون تومان، امکان خرید گوشی گلکسی A04 را خواهید داشت که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌های واضح و باکیفیتی را نسبت به رقبای خود ثبت می‌کند. در بخش صفحه نمایش این گوشی ارزشمند می‌توان به پنل 6.5 اینچ PLS LCD اشاره کرد که محتوا با وضوح +HD نمایش می‌دهد.

گلکسی A04 سامسونگ

گلکسی A04 با اندروید ۱۲ عرضه شده، ولی این دستگاه با گذشت یکسال به نسخه جدید این سیستم‌عامل ارتقا پیدا کرده و قابلیت‌های به‌روزی دارد.
تراشه مدیاتک هلیو P35 برای انجام اکثر کارهای روزانه و سبک مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و سریال و اجرای برخی از بازی‌های سبک از قدرت کافی برخوردار است.

در بخش دوربین باید بگوییم که این دستگاه از حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند تصاویری با افکت بوکه ثبت کنند. برای برقراری تماس تصویری یا سلفی گرفتن هم دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گلکسی A04 هم مانند دیگر دستگاه‌های این فهرست به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که ماندگاری مطلوبی دارد و می‌تواند تا یک روز دوام بیاورد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی های بازار تا ۴ میلیون تومان را معرفی کنیم تا بتوانید دستگاه مدنظرتان را بر اساس کاربری و استفاده خود خریداری کنید. امیدواریم که این مطلب برایتان کاربردی واقع شده باشد.

پرسش‌های متداول

کدام گوشی تا ۴ میلیون تومان برای بازی کردن مناسب است؟

در واقع هیچ‌کدام از دستگاه‌های معرفی شده برای بازی کردن یا اجرای عناوین سنگین مناسب نیستند، اما وان پلاس نورد N100 عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی‌های نیمه سنگین دارد.

کدام گوشی تا ۴ میلیون تومان برای عکاسی مناسب است؟

اکثر گوشی‌های قرار گرفته در این رنج قیمتی از حسگرهایی مشابه استفاده می‌کنند که باعث می‌شود عملکرد تقریبا نزدیک بهم داشته باشند. با این حال گلکسی A04 به علت برخورداری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی تصاویر باکیفیت و واضح‌تری نسبت به رقبای خود می‌گیرد.

کدام گوشی تا ۴ میلیون تومان صفحه نمایش خوبی دارد؟

از گوشی هایی که بین ۳ تا ۴ میلیون تومان قابل خریداری هستند و صفحه نمایش خوبی دارند می‌توان به جی‌پلاس X20 و وان پلاس نورد N100 اشاره کرد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)