خانهاخبار
سامسونگ از Galaxy S10 5G با دوربین ۴ گانه و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

سامسونگ از Galaxy S10 5G با دوربین ۴ گانه و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

سامسونگ نسخه‌ای ویژه از گلکسی اس ۱۰ با پشتیبانی از 5G، دوربین ۴ گانه و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد.
۱۳۹۷/۱۲/۱

با وجود رونمایی از سه تلفن هوشمند جدید، سامسونگ نسخه‌ای ویژه از گلکسی اس ۱۰ را با نام Galaxy S10 5G نیز معرفی کرد که از مشخصاتی کم نظیر برخودار است. برای آشنایی با این محصول در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که گفتیم، سری گلکسی اس ۱۰ پرچمداران اصلی این شرکت برای سال ۲۰۱۹ هستند، اما Galaxy S10 5G پیشرفته ترین این سری به شمار می‌آید. این تلفن هوشمند از نمایشگری ۶.۷ اینچی سوپرامولد و از نوع منحنی با رزولوشن 1440p+ استفاده می‌کند. Galaxy S10 5G همچنین از اولین تلفن‌های هوشمندی است که از ویژگی HDR10+ پشتیبانی کرده و همانند دو پرچمدار گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس دارای سنسور اثر انگشت التراسونیک در زیر نمایشگر است. همانطور که از نامش مشخص است، Galaxy S10 5G اولین تلفن هوشمند سامسونگ با پشتیبانی از ۵ جی است که البته در کنار آن، پشتیبانی از WiFi 6 نیز برای سرعت هرچه بیشتر وجود دارد. در بخش سخت افزاری، Galaxy S10 5G متناسب با منطقه عرضه در دو مدل با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و یا اگزینوس ۹۸۲۰ عرضه خواهد شد که هردو دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

در کمال تعجب، خبری از دشتیبانی کارت حافظه جانبی نیست. یکی از جالب تربن بخش‌های Galaxy S10 5G در بخش دوربین است. در این محصول ۴ لنز دوربین استفاده شده است که شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی واید و البته یک لنز چهارم برای ثبت تصاویر سه بعدی می‌شوند. همچنین Galaxy S10 5G دارای دوربینی با لرزشگیر اپتیکال دوگانه است. Galaxy S10 5G از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری برخودار بوده و دارای فناوری Super Fast Charge می‌باشد که دارای توان ۲۵ واتی می‌باشد. این مدل در بهار سال جاری عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Amir

۱۳۹۸/۱/۴
محمد عزیز من خودم طرفدار سامسونگم.
سری s10 گوشی های بسیار خوش طراحی و زیباییه. ولی متاسفاته سامسونگ طبق معمول تو memory bandwidth کم لطفی کرده این ایتم که پهنای باند رم محسوب میشه برای exynos 9820
Single 6.71 GiB/s
Double 13.41 GiB/s Quad 26.82 GiB/s
که نسبت به بقیه رقبا کمه بخاطر همینه ایتمه که اپل با پردازنده 4 یا 6 هسته ایی سرعت بالاتری رو ارایه میده.
لینک برسی cpu ها رو برات میزارم ببین با بقیه پردازنده ها مقایسه کن.
https://en.wikichip.org/wiki/samsung/exynos/9820

حسین عرب نژاد

۱۳۹۷/۱۲/۳
با عرض سلا خسته نباشید لطفا این پستی که گذاشتید را یک بار مطالعه بفرمایید اشتباه متنی دارد چند تا با تشکر

محمد حسین

۱۳۹۷/۱۲/۳
سلام خسته نباشید آقا شکوری Galaxy S10 یا S10+ رو آنبکس می کنید؟

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲
چند روز به احترام این ابر گوشی سکوت ..................

ehsantanhaeivash

۱۳۹۷/۱۲/۲
جناب میرنژاد عزیز مطمعن هستید اشتباهی نشده!!!؟؟؟ دیشب تو مراسم رونمایی مدیر بخش فروش سامسونگ گفت S10 5G ، دارای 10GB رم و 1TB حافظه داخلی هست که با اضافه کردن کارت حافظه به 1.5TB افزایش پیدا میکنه