خانهاخبار
گلکسی F55 همان گلکسی M55 با نامی جدید است

گلکسی F55 همان گلکسی M55 با نامی جدید است

گواهی گوگل پلی به تازگی تایید کرده که گلکسی F55 به عنوان نسخه‌ ری‌برند گلکسی M55‌ عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی نسخه جدید سری میان‌رده گلکسی F است که با نام گلکسی F55 روانه بازار خواهد شد. در طی چند ماه گذشته، این گوشی در گواهی‌های مختلفی ثبت شده و همچنین گزارش‌های متعددی پیرامون آن منتشر شده است.

حالا به تازگی نیز گلکسی F55 در پایگاه اطلاعاتی گواهی گوگل پلی لیست شده که در آن بخشی از مشخصات فنی این گوشی نیز قرار گرفته است.

گلکسی F55 در گوگل پلی

با توجه به اطلاعات ثبت‌شده در گواهی گوگل پلی، گلکسی F55 به عنوان نسخه ری‌برند گلکسی M55 معرفی و عرضه خواهد شد. در این رابطه، مشخصات فنی لیست‌شده گلکسی F55‌ مشابه نسخه سری گلکسی M است. 

گوگل پلی نشان می‌دهد گلکسی F55 به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک مجهز است که برپایه فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده است. این تراشه که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد با حافظه رم ۸ گیگابایتی در گوشی سامسونگ همراه خواهد شد.

نمایشگر گلکسی F55 از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند که متاسفانه هنوز جزئيات فنی آن مانند نرخ نوسازی مشخص نشده است. در این راستا، انتظار داریم که نمایشگر میان‌رده سامسونگ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه شود.

طراحی گلکسی m55

جدا از گوگل پلی، گلکسی F55 اخیرا با شناسه مدل SM-E556B/DS در گواهی BIS کشور هند ثبت شد. به علاوه، صفحه پشتیبانی این گوشی چندی پیش در وبسایت شعبه هندی سامسونگ قرار گرفت. تمامی این گواهی‌ها نشان می‌دهند که گلکسی F55‌ به زودی معرفی خواهد شد.

در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی گلکسی F55 تایید نشده ولی انتظار داریم که این گوشی به مانند گلکسی M55 با دوربین سه‌گانه و باتری حجیم همراه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)