خانهاخبار
عکس‌هایی تازه از آیفون 7 پرو مشکی

عکس‌هایی تازه از آیفون 7 پرو مشکی

یکی از رازهایی که در مورد آیفون 7 وجود دارد شک و تردید در مورد تعداد اعضای این خانواده است. درحالی که منابع خبری معتبر احتمال معرفی iPhone 7 Pro را رد کرده‌اند، هر روز اطلاعات متعددی در مورد مدل سوم منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۵/۲۴

در روزهای باقیمانده به کنفرانس معرفی آیفون 7، شایعات ضد و نقیض زیادی از منابع خبری مختلف منتشر می‌شود که تایید و رد کردنشان را سخت می‌کند.

روز گذشته مجموعه تصاویر واضحی از iPhone7 و iPhone 7 Plus را، در رنگ‌های طلایی و مشکی، مشاهده کردیم که مدل بزرگ‌تر دوربینی با لنز دوگانه داشت اما فاقد اسمارت کانکتور بود. امروز عکس‌های جدیدی از آیفون 7 پلاس (یا پرو) مشکی به بیرون درز کرده است که آن را با دوربین دوگانه و پین‌های اسمارت کانکتور نشان می‌دهد.

اگر تناقض خبر دیروز و امروز را در کنار شایعات پیشین بگذاریم، باید احتمال بیشتری برای معرفی iPhone 7 Pro قائل شویم. در خبرهای متعددی به عرضه سه آیفون جدید اشاره شده بود، اما بعضی از منابع معتبر عرضه آیفون 7 پرو را رد کرده‌اند؛ با این حال هیچ بعید نیست که ترکیب خانواده آیفون 7 به شکل زیر باشد:

  • آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچی و دوربین معمولی
  • آیفون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی و دوربین دوگانه
  • آیفون 7 پرو با نمایشگر 5.5 اینچی، دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور

به نظر شما اپل امسال از iPhone 7 Pro رونمایی می‌کند؟ فکر می‌کنید این گوشی چه تفاوتی با دو مدل دیگر داشته باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علی

۱۳۹۵/۶/۴
ای کاش اپل به استیو جابزش احترام میزاشت و گوشی بزرگ به قول جابز ( ماهی تابه ) نمیساخت :)
مرسی سامسونگ / ل جی / هواوی / لنوو ( که خودم دارم ) / ایسوز / و ....
شرم بر پول دوستی اپل و دشمن تراشی هاش

Arian.A

۱۳۹۵/۵/۲۵
اگه واقعا این باشه
که
خیلی
زشته
من کلا از طراحی
پشت
آیفون خوشم می اومد
که
اگه این باشه خیلی زشته

علی

۱۳۹۵/۵/۲۵
ایفون تو طراحی نو اوریش خیلی کم شده بعد از 5s که طراحیش رو تغیر داد و طرح خوبی هم بود دیگه به دلیل انحساری که ایجاد کرد خودش برای خودش دشمن تراشی کرد و دیگه دستش تو طراحی های بعدی کوتاه شد چون دشمن های بزرگی داره ( lg.samsung.huawei ... ) که به دلیل زیاد بودنشون و طرح های بیشمار که همشون رو هم حق پتنت کردن دیگه اپل نمیتونه به اونا حتی نزدیک بشه چون بد جور از خجالتش در میان رقیب ها ( دشمن ها ) و این دشمن تراشی رو اپل شروع کرد اول با مایکروسافت و ای بی ام . سامسونگ . هواوی و... ((( همیشه خود پسندی و گنده گویی جواب نمیده دشمن زیاد مساوی با باخت )))

david

۱۳۹۵/۵/۲۴
یه محصول خزی دیگر

Behnam

۱۳۹۵/۵/۲۴
اين عكس همون آيفون ٧پلاس كه با آيفون ٤.٧ اينچ معرفى ميشه