خانهاخبار
تماشا کنید: افشای دوباره سه عضو خانواده آیفون 7

تماشا کنید: افشای دوباره سه عضو خانواده آیفون 7

در ویدئویی تازه نمونه اولیه آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو کنار هم قرار گرفته‌اند که بار دیگر شایعه معرفی سه آیفون در کنفرانس پیش رو را قوت می‌بخشد.
۱۳۹۵/۵/۱۷

شاید طرفداران اپل جز محدود افرادی باشند که بی‌صبرانه منتظر پایان تابستان و معرفی آیفون‌های جدید هستند. با اینکه تا این امروز تصاویر و اطلاعات زیادی از خانواده آیفون 7 در دست داریم اما هنوز مطمئن نیستیم که در مراسم پیش رو شاهد دو آیفون خواهیم بود یا 3 آیفون.

ایوان بلس معروف، که آن را با نام evleaks می‌شناسیم، گفته بود امسال آیفون سومی در کار نخواهد بود با این حال شاهد افشای تصاویری از iPhone 7 Pro هستیم که تازه‌ترین آنها در ویدئو زیر نشان داده شده است.
در این ویدئو نمونه اولیه آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو را می‌بینیم که با هم مقایسه می‌شوند و جزئیات طراحی آنها با کیفیت بالایی مشخص است.

شما فکر می‌کنید در مراسم امسال اپل شاهد رونمایی از چند آیفون باشیم؟ آیا امید دارید که iPhone 7 Pro در کنار دو آیفون دیگر معرفی شود یا فکر می‌کنید اپل معرفی این گوشی را به زمان دیگری موکول می‌کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

رودین

۱۳۹۵/۵/۲۷
هه.....میتونی اخبارشئ دنبال نکنی

Ali

۱۳۹۵/۵/۲۱
بخر من ديروز رفتن به آيفون 6sخريدم الانم ازش راضيم

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۸
عجبی یه بار از ساسونگ حوب گفتی اچ تی سیم که تو همه چی اولینه
من یادمه اون دورانی که دستگاه چاپ هنوز اخترع نشده بود من اچ تی سی داشتم

shahab .moh

۱۳۹۵/۵/۱۷
دقیقا همینطوره . و عجیبتر از این داستان اینه که همه گوشی ها توسط اکانت evleaks لو میرن !!!! انگار این آقا توی همه کارخونه ها سرک میکشه!

امیر

۱۳۹۵/۵/۱۷
یه خبر اطلاعی راجب ریجیستر و ایفون بذارید
تو خرید موندیم چیکار کنیم
بخریم نخریم