خانهاخبار
منتظر آیفون 7 پرو نباشید!

منتظر آیفون 7 پرو نباشید!

به نظر می‌رسد شایعات در مورد آیفون 7 پرو حقیقت ندارد و باز هم مثل سال گذشته شاهد دو نسخه از آیفون خواهیم بود.
۱۳۹۵/۴/۳۰

برخلاف شایعاتی که این روزها در مورد سه نسخه متفاوت از آیفون به گوش می‌رسد Evan Blass، صاحب اکانت معروف توییتر evleacks گفته که آیفون جدید اپل، امسال تنها در دو نسخه عرضه می‌شود؛ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که با نام رمز Sonora و Dos Palos شناخته می‌شوند. به نظر می‌رسد عکس‌هایی که نشان‌دهنده سه نسخه متفاوت آیفون 7 هستند جعلی‌اند.

در عکس‌های منتشر شده از قاب پشت گوشی، حرف S دیده می‌شود در حالی که می‌دانیم آیفون‌های امسال از حرف اس در نامشان بی‌بهره‌اند. به همین خاطر این عکس‌ها نمی‌توانند منظقی باشند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد تنها اختلاف آیفون 7 پلاس با آیفون 7 در اندازه آنهاست. شایعاتی همچون لنز دوگانه و اسمارت کانکتور نیز در مورد این نسخه از آیفون گفته می‌شود در حالیکه که در عکس منتشر شده دو آیفون 7 پلاس و 7 پرو اندازه مشابهی دارند و ممکن است تفاوت تنها ناشی از قاب متفاوت روی آیفون 7 پرو باشد.

image

از طرف دیگر اما خط آنتن پشت گوشی‌ها، همچون شایعات قبلی دیده نمی‌شود و اکنون در بالای گوشی جای گرفته است. در این عکس‌ها خبری از جک 3.5 میلیمتری نیست و ظاهرا حذف شده است.

به هر حال فعلا باید تا شهویورماه منتظر بمانیم تا این گوشی‌ها رسما رونمایی شوند. شما چطور فکر می‌کنید؟ به نظر شما امسال شاهد دو نسخه از آیفون‌های جدید اپل هستیم یا سه نسخه؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

you

۱۳۹۵/۵/۱
به نظر من ايفون پرو كه نامي متفاوت در مورد ايفون هاست براي جسن ده سالگي ايفون يعني تابستان سال بعد در نظر گرفته شده باشد.

Rahim

۱۳۹۵/۵/۱
حالا که داره جمع میشه کلا کسی منتظر هیچیش نیست

IRAN ایران

۱۳۹۵/۴/۳۱
این همه اخبار بدرد نخور و پر از شایعه بر روی سایت قرار میدید
کمی هم اخبار مطلوب قرار بدید.
مثلا در مورد گوشی فوق العاده Moto Z Force خبر بزارید که چه زمانی به بازار ارائه میشه و در مورد قابلیتهاش.
اگر مثلا یه گوشی پایین رده سامسونگ معرفی بشه شما طوری نقدش میکنید که انگار این گوشی 200 تومنی ارزشش برابر دو میلیون تومنه!
مردم این جهت گیریهای شما رو میبینن و میفهمن و میدونن که منافع شما در حمایت از گوشیهایی مثل امسونگه که مثل پراید تو بازار ریخته!!!
لطف کنید اخبار متنوع قرار بدید و مفید و مفید و باز هم مفید

پارسا

۱۳۹۵/۴/۳۱
ببخشید یه سایت معتبر واسه خرید آنلاین ال جی جی4 میخواستم کسی میدونه؟

مهمان

۱۳۹۵/۴/۳۰
وای اپل تقلید کرده! خط انتن اومده روی گوشه ها. مثل گلکسی اس ۶ و ۷