خانهاخبار
فاش شدن تصویری احتمالی از Moto X بعدی

فاش شدن تصویری احتمالی از Moto X بعدی

پس از تصاحب شرکت موتورولا توسط لنوو، خبرهای زیادی در مورد نسل جدید گوشی‌های موتو ایکس نشنیدیم و حتی شایعاتی در مورد توقف سری Moto E و Moto G نیز به گوش رسید. اما انتشار یک تصویر جدید از محصولی متعلق به موتورولا امیدها را برای دیدن نسل جدید گوشی‌های موتو ایکس این شرکت بیشتر کرده است.
۱۳۹۵/۱/۲۱

تصویری از یک گوشی نامعلوم متعلق به شرکت موتورولا (لنوو) در اینترنت منتشر شده است که احتمال می‌رود نمونه اولیه از نسل بعدی سری گوشی‌های Moto X باشد.

در این تصویر، که به نظر می‌رسد در مترو یا وسیله نقلیه عمومی دیگری گرفته شده است، گوشی یا، بهتر بگوییم، فبلتی مشاهده می‌کنیم که در گوشه‌ آن علامت معروف M موتو دیده می‌شود؛ چیزی که پیش‌تر مشابه آن را در نمونه‌های آزمایشی و اولیه محصولات موتورولا دیده‌ایم.

 

image

 

همچنین در پایین دستگاه یک دکمه مربع شکل می‌بینیم که ممکن است حسگر اثر انگشت Moto X جدید باشد. متاسفانه به دلیل تار بودن عکس درست مشخص نیست که در این دستگاه از پورت USB Type-C استفاده شده است یا خیر؛ اما با دیدن نقطه سفیدرنگی در گوشی سمت راست، این احتمال طرح می‌شود که، همچون Moto X Style، در جلو دستگاه یک چراغ فلاش تعبیه شده باشد.

سال گذشته لنوو، که مالکیت موتورلا را در اختیار گرفته، اعلام کرد که نام این برند را در محصولات جدید حذف می‌کند و برند Moto را جایگزین آن خواهد کرد. در هر صورت چه موتورولا باشد و چه موتو، امیدواریم هرچه زودتر اطلاعات و تصاویر بیشتری از این گوشی جدید به دست آوریم و ببیینم نسل جدید Moto X چگونه دستگاهی خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)