خانهاخبار
سامسونگ در فکر کاهش هزینه‌ها؛ باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا تغییر نمی‌کند

سامسونگ در فکر کاهش هزینه‌ها؛ باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا تغییر نمی‌کند

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که برای صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت گلکسی اس ۲۵ اولترا، از باتری مشابه نسل قبلی در این گوشی استفاده کند.

۱۴۰۳/۲/۱۰

در حالی که هنوز تا رونمایی از سری گلکسی اس ۲۵ زمان زیادی باقی مانده است، گزارش‌های مختلفی پیرامون نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ تا به امروز منتشر شده است. حالا به تازگی نیز گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند گلکسی اس ۲۵ اولترا از باتری مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد.

حجم باتری سری اولترا سامسونگ از زمان گلکسی اس ۲۱ اولترا تغییری نداشته و در ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ثابت بوده است. امید می‌رفت که سامسونگ سال آینده پرچمدار پرمیوم خود را با باتری حجیم‌تری عرضه کند ولی حالا شایعه شده که غول فناوری کره برای کاهش هزینه‌های ساخت، از باتری مشابه گلکسی اس ۲۴ اولترا در پرچمدار موردانتظار خود استفاده خواهد کرد.

لوگوی سامسونگ

کاربری به نام Sawyer Galox با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که گلکسی اس ۲۵ اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۴۵ واتی بهره خواهد برد. سامسونگ ظاهرا این تصمیم را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت سری پرچمدار خود گرفته است. 

این افشاگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده که تمامی ویژگی‌هایی که قرار بود برای باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا اعمال شود احتمالا در اختیار گلکسی اس ۲۶ اولترا قرار خواهد گرفت. در این رابطه، پرچمدار دو سال آینده سامسونگ از باتری با فناوری انباشته و شارژ ۶۵ واتی برخوردار می‌شود.

باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

شایان ذکر است که اقدام سامسونگ برای کاهش هزینه‌های ساخت سری گلکسی اس ۲۵ چندان دور از ذهن نیست. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که کوالکام نیز درنظر دارد قیمت تمام‌شده اسنپدراگون ۸ نسل چهار را افزایش دهد. گفته می‌شود که این تراشه به هسته‌های اختصاصی کوالکام مجهز خواهد شد.

تجهیز گلکسی اس ۲۵ اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار احتمالا باعث افزایش قیمت دستگاه می‌شود و در صورتی که از فناوری پیشرفته دیگری مانند باتری جدید نیز در پرچمدار سامسونگ به کار رود، حاشیه سود سامسونگ کاهش پیدا می‌کند.

در یک تصمیم مشابه برای کاهش هزینه‌ها، سامسونگ احتمالا دو مدل گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ پلاس را به مانند نسل قبلی با تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ عرضه خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)