خانهاخبار
تصاویر واقعی جدید از HTC 10

تصاویر واقعی جدید از HTC 10

طرفداران گوشی‌های اچ تی سی هفته‌هاست منتظر معرفی پرچمدار بعدی این شرکت هستند، گوشی که می‌تواند در شکل‌گیری آینده این سازنده تایوانی بسیار تاثیرگذار باشد. در جدیدترین تصاویر واقعی فاش شده از HTC 10 می‌توان نگاه دقیق‌تری به طراحی پشت و جلوی بدنه آن داشت.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲

پیش از برگزاری MWC 2016 امید زیادی وجود داشت تا پرچم‌دار جدید HTC را در نمایشگاه بارسلون ببینیم، اما چند روز پیش از شروع نمایشگاه خبر رسید که این شرکت رونمایی از گوشی جدیدش را به تعویق انداخته است. در چند هفته گذشته خبرها و تصاویر فاش شده متعددی از HTC 10 منتشر شد، گوشی که احتمال داده می‌شود حدود 1 ماه دیگر و در نیمه دوم ماه آوریل از آن رونمایی شود.

 

image

 

در تازه‌ترین تصاویر فاش شده از این گوشی، می‌توان نگاه واضح‌تری از گذشته داشت. در این تصاویر لبه‌های تراش خورده پشت گوشی (آنچنان که در رندهای قبلی دیده می‌شد) در اطراف دستگاه نمایان‌اند، موردی که احتمالا به دلیل خوش دست‌تر شدن، به طراحی اضافه شده است.

 

image

 

در جلوی دستگاه اسکنر اثر انگشت را می‌بینیم که در دو طرف آن دکمه‌های لمسی خازنی مولتی‌تسک و برگشت قرار داده شده، در نتیجه دیگر خبری از دکمه‌های روی نمایشگر در پرچمدار بعدی HTC نخواهد بود.
بر اساس شایعات پیشین، انتظار می‌رود که HTC 10 از پردازنده اسنپ‌دراگون 820، نمایشگر 5.15 اینچی، 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین 12 مگاپیکسلی (اولترا پیکسل) استفاده کند و در 4 رنگ سیاه، سفید، نقره‌ای و طلایی وارد بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

ali

۱۳۹۵/۱/۱۰
فقط میتونم بگم چندسالیه آلوده ی این برندم و هرچی که از یه گوشی توقع دارم در این برند پیدا میشه ، بطور کلی بخوام بگم htcآشغالهایی چون سامسونگ و غیره رو نیزاره تویه جیب عقبش(:

ناخوانا

۱۳۹۵/۱/۸
قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت در کلید مستطیلی شکل در زیر صفحه نمایش یک تقلید از سامسونگه که حدود شش سال یا بیشتر میشه که این کللید رو به این شکل طراحی می کنه . شرکتی که سامسونگ گلکسی اس 5 رو به خاطر طراحیش به چسب زخم تشبیه کرد حالا کارش به جایی رسیده که ازش تقلید می کنه !......
اگه واقعاً این HTC 10 باشه باید به حالش تأسف خورد.......

Htc

۱۳۹۵/۱/۷
با سلام خدمت دوستان به نظر من این یک بدل مسخره و اماتوری هستش دوستان اگه دقت کرده باشین اچ تی سی 10 از رابط کاربری سنس 8 بهره می بره اما گوشی که در عکس دیده میشه لانچر و ویجت اب و هواش برای سنس پنج می باشد

میلاد

۱۳۹۵/۱/۷
سلام من خودم طرفدار اچ تی سیم الانم ام هشت دارم قبلا اینقد تعصب داشتم ک میخواستم سر بقیه رو بشکنم ک بهش توهین کنن یا مسخرش کنن اما از ام نه ب بعد واقعا هیچی ندارم بگم متاسفانه طراحیش شبیه گلگسی سامسونگه برندی ک ازش متنفرم نو قرار گیری فلش سنسور اثر انگشت کیلدا و.... متاسفم واقعا اینم ی شکست دیگه

احسان نیک

۱۳۹۵/۱/۴
سبزی فروش? بگو پشکل فروش۲۴ ساعت گوشی میده بیرون اخه سام قابل قیاس نیست با Htc این کجا و اون کجا هنوز یادمون نرفته سامی جون اپارتمان میبرد رو هوا?
بگزریم طراحیش خیلی نازه فقط ای کاش واسه منی که علاقه به صفحه بزرگ دارم صفحش بزرگتر بود ولی در کل پرفکت?