خانهاخبار
اعلام تاریخ دقیق معرفی و انتشار رندهای جدید HTC 10

اعلام تاریخ دقیق معرفی و انتشار رندهای جدید HTC 10

هرچند اچ تی سی رسما زمان معرفی پرچمدار 2016 خود را اعلام نکرده، اکانت evleaks از معرفی HTC 10 در اواخر ماه مارس خبر داده است.
۱۳۹۴/۱۲/۱۷

اکانت معروف evleaks در توییتر 19 آوریل را تاریخ معرفی HTC 10، پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی، عنوان کرده است. اما برخلاف افشاگری‌هایی که اغلب از این اکانت معروف توییتر انجام می‌شود، این بار از اطلاعات منابع غیررسمی خبری نیست و تنها با توجه به عکس فاش‌شده از نمایشگر این گوشی، که تاریخ 19 آوریل روی آن ثبت شده، چنین نتیجه‌ای گرفته شده است.

 

image

 

اگر به نمایشگر HTC 10 نگاهی بیندازید، می‌بینید که تاریخ 19 آویل را نشان می‌دهد و اگر پیش‌بینی evleaks درست باشد، کمتر از دو هفته دیگر شاهد رونمایی از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی خواهیم بود.

همان طور که می‌دانید، این روزها بازار شایعات و عکس و رندر HTC 10 داغ است و هر روز عکس‌ها و رندرهای جدیدی از این گوشی فاش می‌شود. علاوه بر عکس‌های قبلی، اکنون نیز رندرهای دیگری از رنگ‌های مختلف این گوشی هوشمند فاش شده است.

 

image

 

طبق اطلاعاتی که اخیرا از مشخصات این گوشی به دست آمده، انتظار می‌رود HTC 10 مشخصاتی به‌صورت زیر داشته باشد:

  • نمایشگر 5.15 اینچی QHD
  •  تراشه اسنپدراگون 820
  • پردازنده اصلی چهارهسته‌ای  
  • پردازنده گرافیکی آدرنو 530
  • 4 گیگابایت رم
  • 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین 12 مگاپیکسلی
  • اندروید 6.1
  • USB Type-C

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

MYS5

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
همون گوشی مسخره به قول شما باز از کل محصولات htc تو یه سال بیشتر فروش میکنه.
ولی اتفاقا مسخره htc هستش که هرچی زور میزنه ولی باز شکست میخوره

yh

۱۳۹۴/۱۲/۱۹
از خواب بیدار شو سامی گوشی مسخره شو یه ماهه معرفی کرده و یه شکست دیگه داره براش رقم میخوره

MYS5

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
هرسال طرفدارای خوش ذوق و از خود راضی htc سره هر کدوم از گوشی های این کمپانی میان میگن هییییچ گوشی ای نمیتونه با این مدل از htc رقابت کنه(که بعد اخبار میاد که ماشالا انقدر گوشی هاشون خوب بوده که htc داره ور شکست میشه حالا فکرشو بکن بخواد رقابت هم بکنه).به اینا توجه نکنید اینا الان سر و صدا میکنن ولی بعدا که سامسونگ و اپل گوشی هاشونو معرفی کردن یهو نمیدونم چرا هم طرفداراشون هم گوشی هاشون غیب میشن یا اینکه بعضی میان و کامنت های منفی و ایراد های الکی میگیرن از بقیه

كوروش

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
دوست عزیز چرا اتفاقا این اگه ها لازمه گفته شه تا بدونیم با وجود كیفیت خوب محصولات htc علت اینهمه شکست تو بازار چی هست و اتفاقا رمز موفقیت یک برند توجه به خواست مشتریان و دقت ویژه در تك تك جزییات تاثیر گذار در بازار هست

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
سنسش به اپل و سامی میارزه ...