خانهاخبار
آخرین خبرها در مورد نام و مشخصات دقیق آیفون 4 اینچی جدید

آخرین خبرها در مورد نام و مشخصات دقیق آیفون 4 اینچی جدید

برای آیفون 4 اینچی جدید اپل، که تاکنون آیفون 5se نامیده می‌شد، ممکن است نام کوتاه تری انتخاب شود و عدد 5 از نامش حذف گردد.
۱۳۹۴/۱۲/۸

همان طور که می‌دانید، اپل قصد دارد در کنفرانس بعدی خود، که اواخر اسفند یا اوایل فروردین برگزار می‌شود، از آیفون 4 اینچی جدیدی رونمایی کند. در خبرهای گذشته داشتیم که این آیفون جدید ممکن است iPhone 5se نامیده شود، اما اکنون این احتمال مطرح شده است که عدد 5 از نام این دستگاه حذف گردد.


image

 

گفته می‌شود آیفون 4 اینچی جدید درواقع نسخه ارتقایافته iPhone 5s است که از نظر سخت‌افزاری تغییراتی در آن داده شده، به همین دلیل پسوند SE به انتهای نامش افزوده می‌شود که مخفف special edition است.

انتظار داریم که iPhone se از نظر طراحی مشابه iPhone 5s باشد، اما مشخصات سخت‌افزاری آن بیشتر به iPhone 6s نزدیک است. این دستگاه به جز نمایشگر 4 اینچی، از پردازنده A9، قابلیت NFC، باتری 1642 میلی‌آمپرساعتی، 16/64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و با قیمتی حدود 400 تا 500 دلار وارد بازار می‌شود.
اگر اپل بتواند قیمت iPhone se را پایین نگه دارد، قطعا تکان خوبی به بازار گوشی‌های میان‌رده خواهد داد و خواهد توانست بازار کشورهایی مثل چین و هند را به تصاحب درآورد. پیش‌بینی می‌شود استقبال کاربران از آیفون 4 اینچی جدید میزان فروش آیفون‌های اپل را در سال 2016 تا 37 درصد افزایش دهد و بازار شرکت‌های رقیب را در بخش ارزان‌قیمت بازار به چالش بکشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

shayan

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
خیلی خوبه دوستان من 5s دارم خیلی هم راضی هستم فقط مشکل باطری هستش ک اونم تا اخر شب منو لنگ نمیزاره در کل گوشی خوبی هستش

Majid

۱۳۹۴/۱۲/۱۴
سلام دوستان ارزش داره z2 رو باآیفون5 معاوضه کنم

اشکان

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
با سلام به دوستان ، به نظرم این گوشی کیفیت و فروش فوق العاده خواهد داشت به چند دلیل :
1- این گوشی برای کابران قبلی ایفون که گوشهایی مثل ایفون 4،4s،5 و 5s دارن و به هر دلیل مهاجرت نکردن و گوشهای 6 و 6 اس رو نگرفتن میتونه گوشیی باشه که اونا رو مجاب کنه این گوشی رو بخرن مخصوصا کسایی که از لحاظ سایز با ایفون های جدید مشکل دارن
2- میتونه بخاطر قیمت کمتر خیلی ها رو که گوشی ایفون نداشتن رو جذب بکنه و در حین حال اونا خاطر جمع باشن که این گوشی امکانات خیلی خوبی به نسبت قیمت میده و کیفیت خوبی داره
3- میتونه خیلی کابرهای های اندروید رو سمت خودش بکشه کسایی که دلشون میخواد حتی برا تنوع هم که شده ایفون استفاده کنن اما گوشی های با صفحه خیلی بزرگ رو نمی پسنند .من خودم گوشیم اچ تی سی وان هست و واقعا از اندروید خسته شدم دلم ایفون میخواد اما گوشی های جدیدش صفحه هاش بزرگه هم گرونه اما این گوشی وقتی بیاد هم قیمتش ارزونتر از اونا هست که اختلاف قیمتش توی مملکت خودمون فاحشه هم اینکه گوشی هست که امکاناتش خیلی خوبه ، قابل توجه دوستانی که میگن خوب برو 5 اس بگیر اولا که اون گوشی شاید ایفون باشه شایدم هنوز که هنوزه گوشی خوبی باشه و سایزش هم مناسب باشه اما باید توجه کرد که اون گوشی برا چند سال پیشه و اپدیت هایی هم که براش اومده از جمله اخرین ورژن ای او اس ممکنه خیلی روش بهینه عمل نکنه ، جا داره اینجا جواب اون دوستی که میگفت اگه ایفون امکانات خوبی روی این گوشی بزاره دیگه کسی ایفون 6 و 6اس نمیخره میخوام بگم سخت در اشتباه هستید به دلیل اینکه اولا بحث سلیقه هست یعنی یکی مممکنه گوشی 4 اینچی بخواد یکی گوشی 4/7 اینچی یا بزرگ تر با سخت افزار یکی و امکانات ، فقط تنها دلیلی که احتمال میدم این گوشی شاید یکم از 6 اس ضعیف تر باشه فقط مسئله قیمتش هست که اونم بخشی برمیگرده به کوچیک تر بودن صفحه نمایش ، اما از بقیه نظر ها ممکنه در همون حد و یا بهتر باشه ، فراموش نکنیم این گوشی قراره تا چند ماه دیگه که ایفون 7 میاد لقب اخرین محصول ایفون رو یدک بکشه ، به هر حال من با این حرکت کمپانی اپل خیلی حال کردم چون معتقدم همیشه نباید تولید کننده نظرش رو در مورد محصول اعمال کنه و مصرف کننده حق انتخاب انچنانی نداشته باشه ( منظورم صفحه نمایش های بزرگ هست که در اکثر گوشی های پرچمدار استفاده میشه ) ببخشید صحبت هام طولانی شد.

امیررضا

۱۳۹۴/۱۲/۹
دوربین سلفیش اگه قوی باشه و طراحیش قشنگ باشه و ارزون باشه حتما ارزش خرید خواهد داشت و میتونه یه رقیب جدی برای گوشی های جدید سایر شرکتها باشه و اونا رو به کما ببره.من که منتظرم بیاد بخرم چون دیگه از آندروید و رابط کاربریش خسته شدم.

vir

۱۳۹۴/۱۲/۸
من هم با شما موافقم.اگه اینطور که جی اس ام میگه عمل کنه بازار خودشو خراب میکنه و دیگه کسی 6 و 6s نمیخره