خانهاخبار
کنفرانس اپل به سوم فروردین موکول شد

کنفرانس اپل به سوم فروردین موکول شد

تا پیش از این برای برگزاری کنفرانس اپل به تاریخ 25 اسفند اشاره می‌شد، اما در گزارش تازه منتشرشده این تاریخ به 3 فروردین موکول شده است.
۱۳۹۴/۱۲/۸

با نزدیک شدن به آغاز ماه مارس، هیجان برای برگزاری کنفرانس اپل بیشتر و بیشتر می‌شود. شایعات پیشین این طور به ما گفته‌اند که اپل قصد دارد 15 مارس (25 اسفند) برای معرفی یک آیفون و یک آیپد جدید کنفرانسی برگزار کند. اگرچه برگزاری این کنفرانس در هفته سوم مارس کاملا محتمل است، در مورد تاریخ دقیق آن شک و تردید وجود دارد.

 

image

 

در گزارش تازه منتشرشده، بار دیگر هفته سوم مارس تایید شده، اما این‌بار تاریخ برگزاری را 22 مارس یعنی 3 فروردین عنوان کرده‌اند. گفته می‌شود اپل از کارمندان خود خواسته در روزهای نزدیک به این تاریخ وقت خود را آزاد بگذارند، اما متاسفانه به جز این نکته اطلاعات بیشتری داده نشده است.
انتظار می‌رود در کنفرانس پیش رو، اپل از iPad Air 3 و iPhone 5se رونمایی کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود در این کنفرانس نسخه تغییریافته‌ای از ساعت هوشمند اپل نیز ببینیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امید

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
میشه یکم اطلاعات بهتری بدین من میخوام 6s بگیرم الان موندم چیکار کنم بخرم یا قراره آیفون جدید بیاد صب کنم اونو بگیرم

بهرام

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
آره حتمابرو اون سامسونگ هنگى رو انتخاب كن

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
3 فروردین آیفون جدید نمیاد که.هنوز خیلی مونده تا بیاد.فکر نکنم فرق زیادی داشته باشن همون 6S رو بگیر.ولی بهت پیشنهاد می کنم از خیر اپل بگذری و NOTE 5 یا S 7 بگیری.خودت مقایسه کن بعد انتخاب کن

شایان

۱۳۹۴/۱۲/۸
آغا الان ما چیکار کنیم iphone6sرو بگیریم یا وایسیم برای این ایفون زیاد فرق دارن باهم؟؟؟؟