خانهاخبار
جزئيات فنی سیستم دوربین گوشی‌های تاشو شیائومی فاش شد

جزئيات فنی سیستم دوربین گوشی‌های تاشو شیائومی فاش شد

دو گوشی تاشو جدید شیائومی یعنی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ احتمالاً در سه‌ماهه سوم سال جاری معرفی خواهند شد.

۱۴۰۳/۲/۱۹

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه دو گوشی جدید به نام میکس فولد ۴ و میکس فلیپ است که نخستین گوشی تاشو صدفی غول فناوری چین به شمار می‌رود. مشخصات فنی گوشی میکس فولد ۴ در ماه مارس سال جاری میلادی فاش شد و میکس فلیپ نیز چندی پیش با قابلیت اتصال ماهواره‌ای در یک گواهی در کشور چین ثبت شد.

حالا به تازگی افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station‌ اطلاعات جدیدی از دو گوشی تاشو موردانتظار شیائومی را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق آنچه این افشاگر ادعا می‌کند، شیائومی میکس فولد ۴ عنوان نازک‌ترین گوشی تاشو دنیا را به خود اختصاص می‌دهد. در حال حاضر، آنر مجیک V2 به عنوان نازک‌ترین گوشی تاشو بازار شناخته می‌شود. همچنین افشاگر DCS ادعا کرده که هر دو گوشی تاشو شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهند شد.

سیستم دوربین شیائومی میکس فولد ۳.jpg

شیائومی میکس فولد ۳

برای تصویربرداری، دو دستگاه تاشو شیائومی از سنسور اصلی 1/1.55 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

به عنوان محصولی پرمیوم، شیائومی میکس فولد ۴ ظاهراً یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری میکس فولد، گوشی تاشو جدید شیائومی از گواهی ضدآب و گردغبار IP برخوردار می‌شود.

گزارش شده که شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی (ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر) معرفی خواهند شد. متاسفانه ظاهراً این دو گوشی هرگز برای بازارهای جهانی عرضه نخواهند شد.

البته باید اشاره کرد که این زمان‌بندی کمی عجیب است چرا که با فاصله اندکی از بازه زمانی اشاره‌شده، شیائومی سری پرچمدار شیائومی ۱۵ را معرفی می‌کند که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز است. امکان دارد که عرضه سری شیائومی ۱۵ تاثیر منفی بر فروش دو گوشی تاشو جدید این برند بگذارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)