خانهاخبار
​اخبار را با اپلیکیشن مایکروسافت دنبال کنید

​اخبار را با اپلیکیشن مایکروسافت دنبال کنید

منابع خبری بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال پوشش خبری لحظه به لحظه رویداد‌ها و اتفاقات دنیا هستند. هر روز سیل عظیمی از اخبار در اینترنت منتشر می‌شود. آیا شما هم دنبال راهی برای دنبال کردن بهتر اخبار می‌گردید؟
۱۳۹۴/۵/۲۵

منابع خبری در حال حاضر فقط به تلویزیون محدود نمی‌شوند و دنیای اینترنت به یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های خبری دنیا تبدیل شده است. هر روز وب‌سایت‌های جدیدی برای پوشش اخبار ظهور می‌کنند و شبکه‌های خبری معروف نیز سعی در پوشش آنلاین اخبار دارند. خبر‌خوان‌هایی مانند فیدلی یکی از بهترین ابزار برای مدیریت محتوای سایت‌ها هستند، اما در دنیای امروز با این حجم گسترده محتوا افرادی پیدا می‌شوند که به دنبال راهی بهتر برای دنبال کردن اخبار و محتوای موردنظرشان هستند. شاید این سوال در ذهنتان شکل بگیرد: مگر راهی بهتر از اپلیکیشن‌های خبرخوان وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله، راه جدیدی وجود دارد.
مایکروسافت در حال آزمایش اپلیکیشنی است که مختص افرادی طراحی شده که در میان شلوغی منابع و محتواهای خبری سردرگم شده‌اند و دنبال راه‌حل و کمک می‌گردند.

 

image

 


این اپلیکیشن NewsCast نام دارد و وظیفه آن خواندن خلاصه مطالب است. NewsCast هنوز رسما معرفی نشده است، اما اخبار موثقی در موردش وجود دارد. این اپلیکیشن مطالب را از اینترنت دریافت می‌کند، خلاصه آنها را در لیست پخش قرار می‌دهد و برای کاربر می‌خواند. کاربران می‌توانند مطالب موردنظرشان را برای مطالعه در آینده ذخیره کنند. همچنین به متن کامل مطلب نیز دسترسی خواهند داشت و از مروگر موجود در اپلیکیشن اجازه دسترسی به متن کامل به آنها داده می‌شود.
این برنامه طراحی شده است تا کاربران را از آخرین اخبار و مطالب آگاه سازد، در همان حالی که آنها به کارهای روزانه خود مشغول‌اند. به این ترتیب کاربر نیازی به خواندن متن ندارد و می‌تواند آن را بشنود.
در حال حاضر مایکروسافت NewsCast را فقط برای آی‌اواس طراحی کرده است؛ این امر این نکته را می‌رساند که تعداد زیادی از کارمندان مایکروسافت از آیفون استفاده می‌کنند و به همین دلیل مایکروسافت نسخه آلفای این اپ را برای آی‌اواس تولید کرده است.
این اولین بار نیست که مایکروسافت قبل از تولید اپلیکیشن برای سیستم عامل خود آن را برای آی‌اواس تولید می‌کند. تیم‌هایی که در گاراژ ایده مایکروسافت روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند اپلیکیشن‌های فراوانی مختص آی‌اواس تولید کرده‌اند.
در حال حاضر می‌توانید NewsCast را از این وب‌سایت دانلود و روی آیفون نصب کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است مایکروسافت از ادامه کار روی این پروژه منصرف شود و آن را تعطیل کند!

 

image

 


در حال حاضر باید مایکروسافت را در فهرست کمپانی‌هایی قرار دهیم که وارد صنعت اخبار در موبایل شده‌اند. فیس‌بوک نیز، با اپلیکیشن خبری و توئیترمانند خود، در حال ورود به این صنعت است. یاهو نیز در این صنعت حضور دارد و اپل نیز با NewsApp  در آی‌اواس 9 وارد این رقابت شده است.


به نظر شما آیا NewsCast از آزمایشات مایکروسافت جان سالم به در خواهد برد؟ در این صورت آیا قادر است رقبا را شکست دهد یا خیر؟

منبع: Neo Win

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)