خانهاخبار
تصاویری جدید از Galaxy Note 5 منتشر شد

تصاویری جدید از Galaxy Note 5 منتشر شد

دیگر زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت ۵ سامسونگ باقی نمانده، اما هرچه به مراسم معرفی نزدیک‌تر می‌شویم، به‌لطف لودهندگان، اطلاعات بیشتری درباره نوت ۵ دریافت می‌کنیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به جدیدترین عکس‌های منتشرشده از گلکسی نوت ۵.
۱۳۹۴/۵/۱۴

مراسم بزرگ سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۵، و البته گلکسی اس ۶ اج پلاس، هفته آینده در تاریخ ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد. هرچه به زمان معرفی محصول نزدیک‌تر می‌شویم، در گوشه‌وکنار فضای مجازی تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره این گوشی لو می‌رود. حتی ممکن است در یک روز چند بار شاهد لو رفتن اطلاعاتی درباره نوت ۵ باشیم.

همین چند وقت پیش بود که مشخصات فنی این تلفن هوشمند از طریق بنچ‌مارک لو رفت. حالا هم عکس‌های جدید، نوت ۵ را در رنگ Black Saphire نشان می دهد که رنگی متمایل به سرمه‌ای است. پیش‌تر نیز این رنگ را در گلکسی اس ۶ سامسونگ دیده بودیم که رنگی چشم‌نواز و جذاب است.

 

image

 

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این عکس‌ها به‌نوعی نگاه اولیه به گلکسی نوت ۵ است، چراکه عکاس سعی کرده از تمام زوایای ممکن عکسی تهیه کند. این احتمالا بهترین تصاویری است که از گلکسی نوت ۵ دریافت کرده‌ایم، البته اگر این نسخه نهایی دستگاه باشد.

با توجه به این لو رفتن‌ها، دیگر تقریبا چیزی برای سامسونگ باقی نمانده تا با آن در مراسم معرفی این گوشی شگفت‌زده‌مان کند. بار دیگر در شایعات داریم که قلم هوشمند اس پن این گوشی به‌صورت خودکار از بدنه جدا می‌شود. تقریبا مدت‌هاست که می‌دانیم پورت USB دستگاه نیز، مانند گلکسی نوت ۴، میکرو یو‌اس‌بی معمولی است و از USB Type-C در این گوشی خبری نیست. حافظه رم دستگاه ۴ گیگابایتی خواهد بود، اما برای حافظه داخلی سه گزینه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در مقابل کاربر قرار دارد. همچنین، مانند اس ۶، در این گوشی از پشتیبانی کارت حافظه جانبی خبری نیست. دلیل این امر را می‌توان به سریع‌تر شدن حافظه داخلی این گوشی نسبت داد.

 

image

 

باتری دستگاه ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که از نسل قبلی خودش کم‌حجم‌تر است. البته این باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از نظر اندازه نیز کوچک‌تر از نمونه استفاده‌شده در نوت ۴ خواهد بود. 

احتمالا شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که گلکسی نوت ۵ بسیار شبیه گلکسی اس ۶، مخصوصا نسخه اج، ساخته شده است، با این تفاوت که بخش اج یا خمیده دستگاه به پشت گلکسی نوت ۵ نقل مکان کرده و، این‌طور که به نظر می‌رسد، باعث شده دستگاه بسیار خوش‌دست‌تر باشد.

و اما نرم‌افزار. همان‌طور که می‌بینید، تاچ ویز نصب‌شده روی دستگاه زیباتر شده است. همچنین به بخش Air Command نیز ویژگی شخصی‌سازی اضافه شده و در عکس اول آیکون اینستاگرام هم در این بخش حضور دارد. اگر با Air Command در گلکسی نوت‌ها آشنایی ندارید، لازم است بدانید این ویژگی زمانی ظاهر می‌شود که اس پن را از گوشی جدا کنید.

در نهایت قصد داریم به دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نگاهی بیندازیم. در جلو دستگاه صفحه نمایش درخشان ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD قرار دارد که تکنولوژی ساختش نیز Super AMOLED است. پردازنده اصلی این گوشی Exynos 7420 است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو دستگاه قرار دارد. سیستم عامل نصب‌شده بر آن اندروید لالیپاپ نسخه ۵.۱.۱ است که با رابط کاربری تاچ ویز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره جدیدترین گلکسی نوت سامسونگ چیست؟ زبان طراحی نسل گذشته نوت ۴ را ترجیح می‌دهید یا از ترکیب شیشه و فلز به‌کاررفته در نوت ۵ خوشتان می‌آید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

ben

۱۳۹۴/۵/۱۷
اینو به کسایی میگم که از نداشتن پورت مموری تو نوت 5 ناراضین میگم
شما یا نمیدونید یا بلد نیستید از نوت ها استفاده کنید
با اینکه نوت 4مموری میخوره خود سامسونگ 50 گیگ فضای ابری تو اینترنت برای هر کاربر گذاشته پس حتما یه فضای ابری بیشتری برای نوت 5 قرار میده تازه اگه مموری نخوره که امکان نداره ....نوت 5 در اصل برای رقابت با آیفون6s و lg g4 اومده و حتما مموری رو برای شکست g4 تو نوت 5 قرار میده
تشکر

e

۱۳۹۴/۵/۱۵
عالیه .... فقط خدا کنه زیر 2,600باشه

محمد

۱۳۹۴/۵/۱۵
قراربودباطری۴۱۰۰روش بزارن بارزولیشن بالا که باطری۳۰۰۰کم میاره به نظرمن نوت۴بهترخواهدماند

amin

۱۳۹۴/۵/۱۵
vali be note edge nemirese az lahaze khoshgeli va khosh dasti.
note edge ye gushiye digast aslan.

iliya

۱۳۹۴/۵/۱۵
حدود قیمتش وقتی به ایران برسه چنده به نظرتون؟