خانهاخبار
حدس و گمان تمام شد: کنفرانس سامسونگ 22 مرداد برگزار می‌شود

حدس و گمان تمام شد: کنفرانس سامسونگ 22 مرداد برگزار می‌شود

سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که در تاریخ 22 مرداد کنفرانس Unpacked خود را در شهر نیویورک امریکا برگزار می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت در کنفرانسش از گوشی‌های گلکسی نوت 5، گلکسی اس6 اج پلاس و گلکسی اس6 مینی رونمایی کند.
۱۳۹۴/۵/۶

اگر پیگیر اخبار شرکت سامسونگ باشید، می‌دانید که این شرکت عادت دارد محصولات مهم و پرچمدارش را در مراسمی به نام Unpacked معرفی کند. اکنون، پس از حدس‌وگمان‌های مختلف در مورد تاریخ کنفرانس بعدی سامسونگ، این شرکت رسما اعلام کرده که در تاریخ 22 مرداد کنفرانس Unpacked امسال خود را در شهر نیویورک امریکا برگزار می‌کند.

 

image

 

اگرچه سامسونگ از آنچه می‌خواهد در این کنفرانس به ما نشان دهد حرفی نزده است، احتمال می‌دهیم در کنفرانس پیش رو شاهد معرفی +Galaxy Note 5 ،Galaxy S6 edge یا حتی Galaxy S6 mini باشیم.
با نگاه به تصویری که سامسونگ در دعوتنامه کنفرانسش استفاده کرده انتظار معرفی گوشی‌ای با نمایشگر خمیده داریم. براساس تصاویری که تا کنون از سه دستگاه ذکرشده دیده‌ایم، تنها گوشی +Galaxy S6 edge است که، مانند S6 edge، نمایشگر خمیده دارد و دو گوشی دیگر ظاهری شبیه S6 دارند.



انتظار داریم هر دو گوشی Note 5 و +S6 edge نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و پردازنده اگزینوس 7420 داشته باشد و S6 mini به صفحه نمایش 4.7 اینچی، 2 گیگابایت رم و دوربین 15 مگاپیکسلی مجهز باشد.
مثل همیشه، کنفرانس Unpacked سامسونگ به‌صورت زنده روی اینترنت پخش می‌شود و علاقه‌مندان به پیگیری این رویداد می‌توانند در موعد مقرر آن را از سایت سامسونگ تماشا کنند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

m.abdi730

۱۳۹۴/۵/۷
آقا این حرفا چیه؟ تو صفحه کلا یه گوشی هست که زیر خط ها پنهان شده. کاری به تعداد گوشی هایی که می خواد معرفی کنه ندارم ولی تو عکس یه گوشیه که زیر صفحه است.

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۵/۷
هر خط منحنی برای نمایش یه گوشییه ببین چند تا میخواد معرفی کنه

آرمین

۱۳۹۴/۵/۶
این عکسی که گذاشته به عنوان پوستر ، نشان دهنده ی بیرون زدگی لنز دوربین نسبت به بدنه هستش.