خانهاخبار
بیلد جدید ویندوز 10 موبایل به نسخه نهایی نزدیک شده است

بیلد جدید ویندوز 10 موبایل به نسخه نهایی نزدیک شده است

بیلد جدید ویندوز 10 موبایل، که تنها برای توسعه‌دهندگان منتشر شده، با عملکردی روان‌تر و بهبودهایی که به همراه داشته به نسخه نهایی این سیستم عامل بسیار نزدیک شده است. این بیلد احتمالا برای اینسایدرها منتشر نمی‌شود و به‌جای آن، بیلد 1016x در انتظار آنهاست.
۱۳۹۴/۴/۱۸

این روزها نسخه کامپیوترهای شخصی ویندوز 10، که قرار است روز 29 ژوئیه منتشر شود، تمام توجه مایکروسافت را به خود معطوف کرده است. احتمالا به‌محض انتشار این نسخه سیستم عامل بسیاری از کارشناسان و اعضای تیم آن به کمک تیم موبایل می‌آیند تا انتشار نسخه موبایل را نیز سرعت ببخشند. حال گزارش‌های جدیدی از بیلد 10158 این نسخه از ویندوز 10 موبایل رسیده که در حال حاضر تنها برای توسعه‌دهندگان منتشر شده و هنوز به دست اینسایدرها نرسیده است.

بیلد 10149 ویندوز 10 موبایل آخرین آپدیتی است که برای اینسایدرها منتشر شده است؛ درحالی‌که خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که در بیلد 10158 قدم‌های نهایی برای آماده‌سازی ویندوز 10 موبایل برداشته شده و این نسخه کامل‌تر از بیلدهای قبلی است.

 

image

 

برخی ویژگی‌های بیلد جدید عبارت‌اند از:

  • اجرای روان‌تر نسبت به بیلد 10149
  • حذف لیبل بتا از روی Windows Store
  • اضافه شدن تایل واضح و آشکار برای Windows Store
  • اضافه شدن تایل برای Microsoft Edge
  • انیمیشن جدید برای تایل زنده اپلیکیشن People
  • نسخه جدید اپلیکیشن Wallet

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد ندارد بیلد 10158 را بری اینسایدرها منتشر کند، اما، به‌جای آن، احتمالا بیلد 1016x منتشر خواهد شد که بهبودهای بیشتر و عملکرد بهتری به همراه دارد.

هیچ خبر قطعی‌ای از زمان انتشار بیلد جدید برای اینسایدرها در دست نیست، اما مطمئنا مایکروسافت دوستداران سیستم‌عامل موبایل خود را زیاد منتظر نمی‌گذارد.

منبع: windowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Sina

۱۳۹۴/۴/۱۸
ازونجا که کسی نمیدونه ویندوز 10 موبایل قراره چه ویژگی هایی داشته باشه پس هیچکس نمیتونه حدس بزنه الان چقد با نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل فاصله داریم پس منتظر ویژگی های بیشتر باشید

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۱۸
مایکروسافت کارش درسته،
هرچی باشه پیشتاز دنیای تکنولوژی بوده دیگه.