خانهاخبار
مشخصات کلیدی اوپو پد ۳ فاش شد؛ تراشه قدرتمند و نمایشگر باکیفیت

مشخصات کلیدی اوپو پد ۳ فاش شد؛ تراشه قدرتمند و نمایشگر باکیفیت

به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند تبلت بعدی اوپو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را به همراه خواهد داشت.

۱۴۰۳/۲/۳

همانطور که می‌دانیم، اوپو ظاهرا در حال توسعه جانشین تبلت اوپو پد ۲ است که سال گذشته میلادی معرفی شد. چندی پیش، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرد که تبلت پرچمدار اوپو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد.

حالا این افشاگر به تازگی جزئيات جدیدی از تبلت اوپو پد ۳ را در شبکه اجتماعی چینی Weibo‌ به اشتراک گذاشته که شامل حافظه رم، جنس بدنه و رزولوشن تصویر نمایشگر آن می‌شود.

جزئیات فنی اوپو پد ۳

افشاگر DCS در گزارش خود اعلام کرده که تبلت موردانتظار اوپو از بدنه تمام‌ فلزی برخوردار خواهد شد. در حال حاضر، انداز دقیق نمایشگر اوپو پد ۳ فاش نشده ولی این افشاگر ادعا کرده که تبلت اوپو از نمایشگر بزرگ با رزولوشن تصویر 3K بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است که اوپو پد ۳ احتمالا از قابلیت Panoramic Virtual Screen برخوردار خواهد شد که قبلا در گوشی اوپو فایند N3 به کار رفته بود. زمانی که کاربر از نزدیک به نمایشگر نگاه می‌کند، این قابلیت می‌تواند حس نمایشگر بزرگ‌تر را القا کند. 

قلب تپنده تبلت اوپو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. با این حافظه رم بالا، اوپو پد ۳ قادر است که قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ (چندوظیفگی) را به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهد. البته انتظار داریم که این دستگاه در کانفیگ‌های بیشتری روانه بازار شود.

اوپو پد ۲

اوپو پد ۲

در صورتی که گزارش افشاگر DCS درست باشد، به نظر می‌رسد که اوپو پد ۳ با بهبودهای قابل توجهی در مقایسه با نسل قبلی همراه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو پد ۳ احتمالا در طی سه‌ماهه جاری (ماه‌های آوریل تا ژوئن) برای بازار چین معرفی خواهد شد. گزارش شده که این تبلت با نام وان پلاس پد ۲ برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)