خانهاخبار
بخش عمده مشخصات سری هواوی P70 فاش شدند

بخش عمده مشخصات سری هواوی P70 فاش شدند

یکی از افشاگران شناخته شده چینی به تازگی بخش عمده مشخصات گوشی‌های سری هواوی P70 را فاش کرده است.

۱۴۰۲/۱۱/۹

شرکت هواوی به مرور در حال کسب سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند در کشور چین است و با استناد به شایعات، این شرکت در ماه مارس یا آوریل قصد عرضه سری گوشی‌های هواوی P70 را دارد. به تازگی، یکی از افشاگران چینی که «Digital Chat Station» نام دارد؛ بخش عمده مشخصات سخت افزاری این سری را نیز فاش کرده است.

huawei 2.jpg

به ادعای این افشاگر، سری P70 شامل دو گوشی متفاوت است که یکی از آنها دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی بوده و دیگری نیز نمایشگری ۶.۸ اینچی را به همراه دارد. هر دوی این نمایشگر‌ها دارای رزولوشن 1.5K، تکنولوژی LTPO و همچنین حاشیه‌های خمیده در تمامی جهات هستند. این دو گوشی احتمالا از نسخه 5G چیپست کایرین 9000S استفاده می‌کنند که پیش‌تر نیز در سری میت ۶۰ به کار رفته بود. این سری دارای لنز‌های 1G6P هستند که از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته شده است.

در بخش دوربین، شاهد تفاوت‌هایی در سنسور‌ اصلی این مدل‌ها هستیم. یکی از این گوشی‌ها، دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با سنسور سونی IMX989 خواهد بود که توسط یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی با زوم اپتیکال ۴ برابری همراهی می‌شود. در سوی دیگر، یکی از مدل‌های این سری نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور آمنی‌ویژن OV50H استفاده خواهد کرد.

huawei 1.jpg

احتمالا در هفته‌های آتی، شاهد انتشار شایعات و گزارشات بیشتری درباره این سری از گوشی‌های هواوی نیز خواهیم بود. هواوی همچنین قصد دارد تا در ماه سپتامبر، از پرچمداران سری میت ۷۰ خود جهت رقابت با سری آیفون ۱۶ رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)