خانهاخبار
گلکسی A53 در لیست گوگل پلی دیده شد و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت

گلکسی A53 در لیست گوگل پلی دیده شد و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت

جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ از نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۵

دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی A33 در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت و طراحی و مشخصات فنی آن لو رفت. در همین راستا، به نظر می‌رسد عرضه جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A نزدیک است چرا که امروز براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخصات فنی و طراحی گلکسی A53 با قرارگیری در لیست گوگل پلی فاش شد. به علاوه، یکی از افشاگران دنیای فناوری ادعا کرده است که گوشی‌های سامسونگی متعلق به سری گلکسی A در ماه‌های پیش رو عرضه خواهند شد.

image

 

براساس لیست گوگل پلی، قلب تپنده گلکسی A53 تراشه اگزینوس 1200 است که از دو هسته پردازشی کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته کم مصرف کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می‌برد. به علاوه، این گوشی هوشمند از پردازنده گرافیکی مالی G68 برخوردار است. همچنین در لیست گوگل پلی رم گلکسی A53 برابر با 6 گیگابایت اعلام شده است ولی به احتمال زیاد این گوشی میان‌رده سامسونگ در نسخه‌های مختلفی با حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر عرضه خواهد شد.

در بخش نرم‌افزار نیز، گلکسی A53 از اندورید 12 بهره خواهد برد که احتمالا بر پایه رابط کاربری One UI 4.0 خواهد بود. از دیگر مشخصات گلکسی A53 ذکر شده در لیست می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با تراکم پیکسلی 450 اشاره کرد. شایان ذکر است که علاوه بر مشخصات فنی گلکسی A53، تصویری از این گوشی هوشمند در این لیست منتشر شده است که پنل جلویی و نمایشگر حفره‌دار آن را نشان می‌دهد.

image

در نهایت از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی A53 می‌توان به نمایشگر امولد 6.52 اینچی فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. در پنل پشتی نیز گلکسی A53 میزبان دوربین چهارگانه شامل دوربین 64 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، منبع تغذیه گلکسی A53 احتمالا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)