خانهاخبار
باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری گلکسی اس 22 در عکس لو رفته از آن تایید شد

باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری گلکسی اس 22 در عکس لو رفته از آن تایید شد

مدتی قبل خبری مبنی بر لو رفتن ظرفیت باتری سری گلکسی اس 22 سامسونگ شنیده بودیم و حالا با انتشار عکسی از باتری نسخه معمولی در این سری یا همان گلکسی اس 22، به نظر می‌رسد که شایعات حقیقت داشته‌اند.
۱۴۰۰/۷/۸

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 قرار است کمی جمع و جورتر از نسل پیشین، یا همان گلکسی اس 21 باشد و طبیعتا همین امر ظرفیت باتری آن را نیز تحت تاثیر قرار داده است. چندی پیش خبری مبنی بر لو رفتن ظرفیت باتری سری گلکسی اس 22 را شنیده بودیم و حالا نیز با انتشار عکسی از باتری گوشی گلکسی اس 22، به نظر می‌رسد که شایعات حقیقت داشته‌اند.

عکس این باتری که EB-BS901ABY نام داشته و ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپری دارد؛ برای دریافت گواهی SafetyKorea گرفته شده است. جهت مقایسه، گوشی‌های گلکسی اس 21 و اس 20 که پیش از این محصول عرضه شده بودند ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری داشته، بنابراین شاهد کاهش ظرفیت باتری به میزان ۳۰۰ میلی آمپر در این گوشی هستیم.

image

البته با توجه به ظرفیت باتری یکسان دو گوشی گلکسی اس 20 و اس 21؛ عمر باتری در گوشی گلکسی اس 21 افزایش یافته بود. برای مثال، عمر باتری گلکسی اس 20 در حالت ۱۲۰ هرتز حدود ۷۱ ساعت بود که در گوشی گلکسی اس 21، به ۹۳ ساعت رسید. به همین دلیل، احتمال اینکه باتری گلکسی اس 22 با وجود ظرفیت کمتر، عملکرد مشابه یا بهتری نسبت به نسل پیشین داشته باشد نیز وجود دارد.

گوشی‌های گلکسی اس 22 پلاس و اس 22 الترا نیز قرار است به ترتیب از باتری‌های ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کنند؛ این امر بدین معناست که ظرفیت باتری نسخه پلاس نیز دقیقا به میزان ۳۰۰ میلی آمپر نسبت به نسل قبل کاهش یافته است.

گوشی اس 22 الترا تنها پرچمدار در این بین است که باتری با ظرفیت مشابه نسل پیشین داشته و این امر با توجه به جایگاه اختصاصی قلم اس پن قرار گرفته در آن، تحسین برانگیز است. در زمینه شارژ، گوشی گلکسی اس 22 قرار است از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کرده و در سوی دیگر، مدل‌های پلاس و الترا می‌توانند از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز استفاده کنند.

image

درباره ظرفیت باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان کاهش ظرفیت باتری این گوشی از سوی سامسونگ حرکت صحیحی بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجید

۱۴۰۰/۷/۹
تنها مشکل گوشی های امروزی برای یه کاربر عادی (گیمر بچه سال نه) دوام باتریه . وگرنه دوربین و رم و پردازنده و اینا دیگه فقط یه مش عدد شدن که کمترینشونم برامون کافیه.