خانهاخبار
تصاویر رسمی وان پلاس 8T از فروشگاه JD منتشر شد

تصاویر رسمی وان پلاس 8T از فروشگاه JD منتشر شد

چند روزی بیشتر تا رونمایی از نسخه T پرچمدار 2020 وان پلاس باقی نمانده که حالا فروشگاه JD.com تصاویر آن را از زوایای مختلف منتشر کرده است.
۱۳۹۹/۷/۱۹

وان پلاس چهارشنبه همین هفته از پرچمدار بعدی خود رونمایی می‌کند. این شرکت حالا ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی را از وان پلاس 8T معرفی کرده که در آن می‌توانیم طراحی بخش عقب دستگاه را ببینیم. به‌علاوه، حالا به‌لطف اطلاعات فروشگاه JD.com رندرهای رسمی این تلفن هوشمند از زوایای مختلف منتشر شده است.

image

البته نکته جدیدی در این تصاویر وجود ندارد، اما این اولین باری است که یک مرجع معتبر ظاهر وان پلاس 8T را تایید می‌کند. این دستگاه برخلاف نسل قبلی که لبه‌های خمیده داشت، مجهز به نمایشگر OLED مسطح است. حفره دوربین سلفی 8T در گوشه سمت چپ صفحه قرار داده شده و در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا، پاور و اسلایدر هشدار را می‌بینیم.

فروشگاه JD.com تایید می‌کند که وان پلاس 8T نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، شارژ سریع ۶۵ واتی، دوربین چهارگانه و بدنه‌ای ظریف و باریک خواهد داشت. لنزهای دوربین چهارگانه قاب عقب چینشی شبیه حرف L دارد که کنارشان سنسور دمای نوری و فلش LED قرار گرفته است.

image

از سوی دیگر، مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، با انتشار تصویری اعلام کرده که وزن 8T برابر ۱۸۸ گرم و ضخامت آن ۸.۴ میلی‌متر خواهد بود. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، وان پلاس 8 نسبت به این دستگاه نازک‌تر و سبک‌تر بود.

فروشگاه JD.com قیمت رسمی وان پلاس 8T را اعلام نکرده، ولی حدس زده می‌شود که این موبایل چیزی در حدود ۵۵۰ تا ۷۵۰ یورو قیمت داشته باشد. با این حال، برای دریافت اطلاعات نهایی باید تا ۲۳ مهر صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)